logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rozwagi ponętny głos
07.12.2009
Tematy: Kampanie, Niemcy, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Rozwagi ponętny głos

Your browser does not support the video tag.


Problem AIDS był już obiektem wielu kampanii, nigdy chyba jednak nie udało się tak precyzyjnie skierować przekazu do jego grupy docelowej. Aidshilfe Düsseldorf swoją kampanię wycelowała niczym naprowadzaną rakietę, wprost w serce osób zagrożonych zakażeniem wirusem HIV.

Wszystkie numery telefonów do agencji towarzyskich, prostytutek i innych usługodawców świadczących usługi seksualne, zamieszczone w lokalnej prasie zostały przekierowane pod jeden numer. A zatem każdy kto chciał umówić się na 'numerek’ był łączony z 'bezpiecznym sekstelefonem’, gdzie miękki, seksowny kobiecy głos obiecywał szybką rozkosz, a dodatkowo mały bonus w postaci AIDS. "Be clever use condoms" ("Bądź mądry używaj prezerwatyw") podsumowywała swoją wypowiedź ponętnym głosem kobieta.

Wprowadzenie kampanii wiąże się z rekordowym wzrostem zachorowań na AIDS na terenie Niemiec, a także i całej Europy zachodniej. W latach 2001-2008 w Niemczech odnotowano 100% wzrost liczby zakażeń wirusem HIV (ok. 3000 osób). Epidemia AIDS wcale się nie poddaje, a jej siły dodatkowo wzrosły po roku 2000 kiedy to do Europy „powróciły” inne choroby przenoszone drogą płciową takie jak kiła, rzeżączka, opryszczka, itp. Podnoszą one dodatkowo ryzyko związane z przeniesieniem wirusa HIV drogą płciową. Dodatkowym bodźcem dla pandemii jest fakt zmęczenia koniecznością profilaktyki, co objawia się w m.in. poprzez spadek liczny osób regularnie stosujących prezerwatywy.
A.Dudkowski



Nazwa kampanii:
Bezpieczny Sekstelefon
Czas:
2009.12.1 - 2009.12.21
Nadawca:
Aidshilfe Düsseldorf
Media:
Prasa
Wykonawca:
BBDO (Düsseldorf)
Adresaci:
Osoby dorosłe, klienci prostytutek
Hasło kampani:
Be clever use condoms" (Bądź mądry używaj prezerwatyw)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek