Radosnym tańcem w różowych rękawiczkach cały personel medyczny – ponad 200 osób: lekarze, pielęgniarki, salowe, laboranci, pracownicy biurowi, kuchenni – zapraszają kobiety do siebie. Pracownicy szpitala st. Vincent z Portland, w stanie Oregon, na początku listopada do piosenki "Down" Jay’a Sean’a, zrealizowali teledysk zachęcający do profilaktyki raka piersi – do wykonywani regularnych badań kontrolnych.
Producent rękawiczek, firma Medline Industries, zobowiązała się do przekazania części dochodów z ich sprzedaży na opłacenie badań mammograficznych dla pacjentek o niskich dochodach i tych, które nie mają ubezpieczenia zdrowotnego.
Teledysk umieszczony w serwisie YouTube obejrzało już ponad 3 miliony osób.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów