logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozstrzygnięto konkurs na plakat jubileuszowy Polpharmy
03.07.2010
Tematy: Wydarzenia

Rozstrzygnięto konkurs na plakat jubileuszowy Polpharmy



Konkurs na plakat jubileuszowy pod hasłem „Ludzie pomagają ludziom już od 75 lat”, zorganizowany z okazji 75-lecia istnienia firmy Polpharma, został rozstrzygnięty.

Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu promującego zdrowy tryb życia, o tematyce zgodnej z tytułem. Konkurs miał formułę otwartą, artyści mogli w nim startować zarówno indywidualnie, jak też reprezentując firmy lub zespoły kreatywne. W projekcie można było użyć dowolnej techniki – fotografii, malarstwa, jak i technik cyfrowych.

Do konkursu zgłoszono 203 prace. Zdaniem członka jury prof. Lecha Majewskiego temat konkursu wcale nie był prosty. –Tym bardziej jesteśmy zdumieni ilością i poziomem zgłoszonych prac – dodaje Lech Majewski. Wiele nadesłanych plakatów było szalenie nowatorskich, zarówno pod względem pomysłu jak i wykonania.

Pierwszą nagrodę i 10.000 zł otrzymał plakat Eweliny Wajgert (ASP Gdańsk). Jurorzy docenili zawarte w nim poczucie humoru przy jednoczesnym oddaniu hasła konkursowego.

Drugie miejsce i 6.000 zł otrzymał plakat innowacyjny pod względem wykonania, a zarazem merytoryczny i dowcipny autorstwa Jacka Staniszewskiego.

Trzecią nagrodę w wysokości 3.000 zł. otrzymał Kamil Banach (ASP Poznań). – Za prostotę, klasykę i nawiązanie do starej dobrej szkoły plakatu – argumentował Andrzej Pągowski.

Członkowie jury reprezentujący Polpharmę postanowili przyznać Nagrodę Specjalną Michałowi Nowakowi (Politechnika Śląska) w wysokości 3 000 zł. Pięć wyróżnień w wysokości 1 000 zł otrzymali: Jacek Doszyń (ASP Wocław), Maria Kühn (Warszawa), Filip Tofil (ASP Warszawa), Natalia Trepczyk (ASP Gdańsk) oraz Agnieszka Ziemiszewska (ASP Warszawa).

W skład jury weszli: Andrzej Pągowski (przewodniczący jury, grafik), prof. Lech Majewski (grafik), Elżbieta Dzikowska (Polpharma), Agata Łapińska (Polpharma), Ireneusz Martyniuk (Polpharma), Krzysztof Jakubiak (Polpharma), Beata Czerwińska (Agencja BCMFD).








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek