logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  02.12.2009

Rozstrzygnięto konkurs na Kampanię Społeczną Roku 2008

Your browser does not support the video tag.


Konkurs na „Kampanię Społeczną Roku 2008” został rozstrzygnięty. Eksperci Instytutu Marketingu Społecznego, stanowiący Jury Konkursu, podjęli następujące decyzje o przyznaniu nagród w tegorocznej – pierwszej – edycji konkursu:

W kategorii Inicjatywy obywatelskie Jury zdecydowało o przyznaniu nagrody ex aequo dla dwóch kampanii:
„Niepełnosprawni intelektualnie mogą cię zarazić… ale tylko pasją” (kampania TBWA dla Polskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym) – za celną analizę problemu i identyfikację stereotypów związanych z postrzeganiem osób niepełnosprawnych, a w konsekwencji adekwatne strategiczne podejście do poruszanego tematu.

„Krewniacy” (kampania Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi) – za różnorodność i długofalowość działań, za szerokie spektrum metod komunikacji i sposobów dotarcia do odbiorców oraz za skuteczną budowę marki kampanii.

Oprócz tytułu „Kampanii Społecznej Roku 2008” organizacje będące inicjatorem zwycięskich kampanii otrzymały nagrody pieniężne.

W kategorii „Kampanie firm” Jury przyznało nagrodę kampanii:
„Mam Haka na raka” (kampania Hill and Knowlton Poland dla GlaxoSmithKline oraz Polskiej Unii Onkologii)
– za umiejętne zainspirowanie do działań oddolnych, za długofalową strategię oraz za sposób propagowania przesłania kampanii przy użyciu różnorodnych narzędzi.

W kategorii „Kampanie instytucji publicznych i agend rządowych” Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody w tej edycji konkursu. Wyróżnienie otrzymała natomiast kampania Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” za całokształt podjętych działań reklamowych i PR. (Kampanię zrealizowały Partner of Promotion oraz Wundermann/Young&Rubicam)

W kategorii „Kampanie instytucji branżowych” Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody w tej edycji konkursu.

W rankingu publiczności wygrała kampania „Prowadzę – jestem trzeźwy” (Kampania firmy Business Consulting we współpracy z Duszpasterstwem Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej).

W skład Jury wchodzili: Paweł Prochenko (Przewodniczący Jury), Przemysław Bogdanowicz, Piotr Czarnowski, Olga Figurska, Blanka Lipińska, Marcin Izdebski, Monika Jasłowska, Dominika Maison, Jolanta Plieth-Cholewińska, Mirella Panek-Owsiańska, Monika Probosz, Norbert Maliszewski, Leszek Stafiej, Ireneusz Stankiewicz, Malina Wieczorek.
———–
Opinie Jurorów na temat kampanii, które zgłoszono do Konkursu oraz na temat ich realizacji w wymiarze szerszym znajdują się tutaj.
———–
Pomysłodawcą Konkursu na Kampanię Społeczną 2008 roku jest Fundacja Komunikacji Społecznej. Konkurs został zorganizowany w ramach portalu kampaniespoleczne.pl i jego celem było wyłonienie najlepszych praktyk marketingu społecznego, które mogłyby następnie stać się inspiracją dla twórców i inicjatorów przyszłych kampanii.

W konkursie brały udział kampanie społeczne zrealizowane w 2008 roku, które następnie oceniane są przez jury stanowiący Instytut Marketingu Społecznego (IMS). Konkurs trwał od 25 czerwca do 25 listopada 2009 roku.

Partnerzy i patroni konkursu:
CSR Info, Proto, Mediarun, Brief, Ngo.pl, mediafun, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.07.2022

    Dąb Fabrykant z Łodzi został Drzewem Roku 2022!


  • 04.07.2022

    Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek