logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  19.12.2010

Rozstrzygnięcie konkursu na logo „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”



15 grudnia br. w Warszawskim Centrum Onkologii odbył się finał IV edycji „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, kampanii edukacyjnej prowadzonej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche wspólnie z Fundacją Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerią Maruna.

Celem kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” jest podkreślenie roli bliskich osób, które powinny pomóc kobiecie przejść przez kryzys związany z diagnozą oraz zadbać, aby wiedziała o swoim raku jak najwięcej. W procesie terapeutycznym rzetelna wiedza na temat choroby i możliwości leczenia ma duże znaczenie. Dlatego równolegle kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat różnorodności nowotworów, a różowo-pomarańczowa wstążka stanowiąca wizytówkę kampanii symbolizuje konieczność profilaktyki oraz występowanie różnych typów raka piersi.

Tegoroczna edycja miała formę konkursu, którego ideę przewodnią przedstawiało hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie. Zadanie konkursowe poległo na zaprojektowaniu lub wykonaniu artystycznej wizji logo kampanii w dowolnej technice oraz z dowolnych materiałów – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było wykorzystać użytkowo i/lub nosić przy sobie.

Znak Breast Friends został doskonale, według jury, wyeksponowany w zwycięskim projekcie filiżanek i spodków. Wśród nagrodzonych prac konkursowych znalazły się także pamiętnik, lampa, szal, pendrive oraz wieszak na biżuterię. Po uroczystym rozdaniu nagród, prace zostały wystawione na aukcji z udziałem gwiazd polskiej sceny i wszystkie znalazły nabywców. Kwoty ze sprzedaży zasilą fundusze przeznaczone na budowę Domu Chorego na Raka, której inicjatorkami są „Amazonki” Warszawa-Centrum.

– Tegoroczny konkurs pokazał, że jest wielu fantastycznych ludzi, którzy chcą okazać wsparcie kobietom z rakiem piersi poprzez własnoręcznie wykonane prace. Cieszę się, że grono osób solidaryzujących się z chorymi stale się powiększa i jak co roku powtórzyć – drogie panie, nie jesteście same, macie przyjaciół! – mówi Elżbieta Kozik, prezes Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa Centrum.

Więcej informacji o konkursie oraz relacja fotograficzna znajduje się na stronie www.amazonki.org.pl/BreastFriends.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek