Rozstrzygnięcie konkursu na logo „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”
15 grudnia br. w Warszawskim Centrum Onkologii odbył się finał IV edycji „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, kampanii edukacyjnej prowadzonej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche wspólnie z Fundacją Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerią Maruna.
Celem kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” jest podkreślenie roli bliskich osób, które powinny pomóc kobiecie przejść przez kryzys związany z diagnozą oraz zadbać, aby wiedziała o swoim raku jak najwięcej. W procesie terapeutycznym rzetelna wiedza na temat choroby i możliwości leczenia ma duże znaczenie. Dlatego równolegle kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat różnorodności nowotworów, a różowo-pomarańczowa wstążka stanowiąca wizytówkę kampanii symbolizuje konieczność profilaktyki oraz występowanie różnych typów raka piersi.
Tegoroczna edycja miała formę konkursu, którego ideę przewodnią przedstawiało hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie. Zadanie konkursowe poległo na zaprojektowaniu lub wykonaniu artystycznej wizji logo kampanii w dowolnej technice oraz z dowolnych materiałów – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było wykorzystać użytkowo i/lub nosić przy sobie.
Znak Breast Friends został doskonale, według jury, wyeksponowany w zwycięskim projekcie filiżanek i spodków. Wśród nagrodzonych prac konkursowych znalazły się także pamiętnik, lampa, szal, pendrive oraz wieszak na biżuterię. Po uroczystym rozdaniu nagród, prace zostały wystawione na aukcji z udziałem gwiazd polskiej sceny i wszystkie znalazły nabywców. Kwoty ze sprzedaży zasilą fundusze przeznaczone na budowę Domu Chorego na Raka, której inicjatorkami są „Amazonki” Warszawa-Centrum.
– Tegoroczny konkurs pokazał, że jest wielu fantastycznych ludzi, którzy chcą okazać wsparcie kobietom z rakiem piersi poprzez własnoręcznie wykonane prace. Cieszę się, że grono osób solidaryzujących się z chorymi stale się powiększa i jak co roku powtórzyć – drogie panie, nie jesteście same, macie przyjaciół! – mówi Elżbieta Kozik, prezes Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa Centrum.
Więcej informacji o konkursie oraz relacja fotograficzna znajduje się na stronie www.amazonki.org.pl/BreastFriends.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja