Rozstrzygnięcie konkursu na logo „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”
15 grudnia br. w Warszawskim Centrum Onkologii odbył się finał IV edycji „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, kampanii edukacyjnej prowadzonej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche wspólnie z Fundacją Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerią Maruna.
Celem kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” jest podkreślenie roli bliskich osób, które powinny pomóc kobiecie przejść przez kryzys związany z diagnozą oraz zadbać, aby wiedziała o swoim raku jak najwięcej. W procesie terapeutycznym rzetelna wiedza na temat choroby i możliwości leczenia ma duże znaczenie. Dlatego równolegle kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat różnorodności nowotworów, a różowo-pomarańczowa wstążka stanowiąca wizytówkę kampanii symbolizuje konieczność profilaktyki oraz występowanie różnych typów raka piersi.
Tegoroczna edycja miała formę konkursu, którego ideę przewodnią przedstawiało hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie. Zadanie konkursowe poległo na zaprojektowaniu lub wykonaniu artystycznej wizji logo kampanii w dowolnej technice oraz z dowolnych materiałów – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było wykorzystać użytkowo i/lub nosić przy sobie.
Znak Breast Friends został doskonale, według jury, wyeksponowany w zwycięskim projekcie filiżanek i spodków. Wśród nagrodzonych prac konkursowych znalazły się także pamiętnik, lampa, szal, pendrive oraz wieszak na biżuterię. Po uroczystym rozdaniu nagród, prace zostały wystawione na aukcji z udziałem gwiazd polskiej sceny i wszystkie znalazły nabywców. Kwoty ze sprzedaży zasilą fundusze przeznaczone na budowę Domu Chorego na Raka, której inicjatorkami są „Amazonki” Warszawa-Centrum.
– Tegoroczny konkurs pokazał, że jest wielu fantastycznych ludzi, którzy chcą okazać wsparcie kobietom z rakiem piersi poprzez własnoręcznie wykonane prace. Cieszę się, że grono osób solidaryzujących się z chorymi stale się powiększa i jak co roku powtórzyć – drogie panie, nie jesteście same, macie przyjaciół! – mówi Elżbieta Kozik, prezes Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa Centrum.
Więcej informacji o konkursie oraz relacja fotograficzna znajduje się na stronie www.amazonki.org.pl/BreastFriends.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska