logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozstrzygnięcie konkursu na logo „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”
19.12.2010
Tematy: Wydarzenia

Rozstrzygnięcie konkursu na logo „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”



15 grudnia br. w Warszawskim Centrum Onkologii odbył się finał IV edycji „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, kampanii edukacyjnej prowadzonej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche wspólnie z Fundacją Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerią Maruna.

Celem kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” jest podkreślenie roli bliskich osób, które powinny pomóc kobiecie przejść przez kryzys związany z diagnozą oraz zadbać, aby wiedziała o swoim raku jak najwięcej. W procesie terapeutycznym rzetelna wiedza na temat choroby i możliwości leczenia ma duże znaczenie. Dlatego równolegle kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat różnorodności nowotworów, a różowo-pomarańczowa wstążka stanowiąca wizytówkę kampanii symbolizuje konieczność profilaktyki oraz występowanie różnych typów raka piersi.

Tegoroczna edycja miała formę konkursu, którego ideę przewodnią przedstawiało hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie. Zadanie konkursowe poległo na zaprojektowaniu lub wykonaniu artystycznej wizji logo kampanii w dowolnej technice oraz z dowolnych materiałów – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było wykorzystać użytkowo i/lub nosić przy sobie.

Znak Breast Friends został doskonale, według jury, wyeksponowany w zwycięskim projekcie filiżanek i spodków. Wśród nagrodzonych prac konkursowych znalazły się także pamiętnik, lampa, szal, pendrive oraz wieszak na biżuterię. Po uroczystym rozdaniu nagród, prace zostały wystawione na aukcji z udziałem gwiazd polskiej sceny i wszystkie znalazły nabywców. Kwoty ze sprzedaży zasilą fundusze przeznaczone na budowę Domu Chorego na Raka, której inicjatorkami są „Amazonki” Warszawa-Centrum.

– Tegoroczny konkurs pokazał, że jest wielu fantastycznych ludzi, którzy chcą okazać wsparcie kobietom z rakiem piersi poprzez własnoręcznie wykonane prace. Cieszę się, że grono osób solidaryzujących się z chorymi stale się powiększa i jak co roku powtórzyć – drogie panie, nie jesteście same, macie przyjaciół! – mówi Elżbieta Kozik, prezes Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa Centrum.

Więcej informacji o konkursie oraz relacja fotograficzna znajduje się na stronie www.amazonki.org.pl/BreastFriends.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek