logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rozstrzygnięcie konkursu Akademii Rodzinnych Finansów
22.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rozstrzygnięcie konkursu Akademii Rodzinnych Finansów



W ogólnopolskim konkursie firmy Provident „Edukacja finansowa dla społeczności lokalnej”, spośród 28 zgłoszeń, kapituła konkursu wybrała sześć organizacji pozarządowych, które poprowadzą warsztaty edukacji finansowej Akademii Rodzinnych Finansów. Laureaci otrzymają granty w wysokości 5000 złotych.

Regulamin konkursu przewiduje pięciu zwycięzców, jednak ze względu na bardzo wysoki poziom prezentowany przez organizacje zaproszone do drugiego etapu, kapituła konkursu wybrała sześciu laureatów. W drugim etapie konkursu można było uzyskać maksymalnie 70 pkt.

W konkursie „Edukacja finansowa dla społeczności lokalnych” zwyciężyły: Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa – 67 pkt., Fundacja Koliber – 64 pkt., Opinogórskie Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych – 61 pkt., Liga Kobiet Polskich, Oddział Terenowy w Elblągu – 59 pkt., Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii, Oddział Terenowy w Lesznie – 59 pkt., Fundacja na Rzecz Rewaloryzacji Miasta Śrem – 58 pkt.

To druga edycja konkursu Akademii Rodzinnych Finansów prowadzona przez Providenta. Konkurs miał na celu wytypowanie organizacji pozarządowych, które przeprowadzą bezpłatne warsztaty edukacyjne z zarządzania domowym budżetem dla społeczności lokalnych. W roku 2011 dzięki takiej formie współpracy przeszkolono ponad 1400 osób w całej Polsce.

Przedstawiciele zwycięskich organizacji, zostaną przeszkoleni przez profesjonalnego trenera oraz otrzymają wszystkie materiały niezbędne do przeprowadzenia szkoleń dla społeczności lokalnych.

Akademia Rodzinnych Finansów jest programem edukacyjnym prowadzonym przez Providenta od 2007 roku. Jego głównym celem jest szerzenie wiedzy i rozwijanie umiejętności potrzebnych do efektywnego zarządzania domowym budżetem. Eksperci pokazują, jak najefektywniej zaplanować domowy budżet, jak oszczędzać, nie rezygnując z dotychczasowego poziomu życia, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz w jaki sposób wychowywać finansowo dzieci.

Nawiązanie współpracy z organizacjami pozarządowymi daje możliwość dotarcia z wiedzą o zarządzaniu domowym budżetem do większej liczby zainteresowanych. Także do tych osób, które często mają ograniczony dostęp do nowoczesnych narzędzi i wiedzy jak gospodarować domowymi finansami.  

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.arf.edu.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek