logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rozsądnie w kasku
10.01.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rozsądnie w kasku



Pod hasłem „Żyj z głową. W kasku” ruszyła akcja promująca używanie kasku podczas uprawiania takich dyscyplin sportu, jak narciarstwo, kiteboarding czy wspinaczka.

Prowadzona przez agencję reklamową z zakresie turystyki TravelBrain.pl akcja zachęca do zakładania kasku podczas uprawiania potencjalnie niebezpiecznych dyscyplin sportu. Zaplanowane są dwie edycje przedsięwzięcia – zimowa, skierowana do amatorów snowboardu i narciarstwa, oraz letnia, która skupi się jeździe na rowerze, skateboardingu, kiteboardingu czy wspinaczce.

Głównym kanałem komunikacyjnym kampanii jest serwis internetowy www.wKasku.pl Na portalu zamieszczono m.in. informacje dlaczego warto jeździć w kasku, a także jak dobrać odpowiedni kask. Prowadzone będą także kampanie mailingowe, bannerowe w serwisach partnerów, działania w ramach marketingu wirusowego i internet event marketingu oraz promocja w partnerskich ośrodkach narciarskich.

Obecnie trwa również konkurs na logo akcji. Jego zwycięzca otrzyma nowoczesny kask narciarski. Projekty w postaci plików JPG lub GIF można nadsyłać na adres konakt@travelbrain.pl do 31 stycznia br.

Partnerami akcji są GOPR i Polski Związek Narciarski, a także celebryci i sportowcy, w tym prezenterka telewizyjna Kinga Rusin, dziennikarka Beata Sadowska oraz snowboardzista Mateusz Ligocki. Akcję wspierają media: Onet.pl, Plejada.pl, SkiPanorama.pl

1 stycznia 2010 weszła w życie nowelizacja do ustawy o kulturze fizycznej. Nakłada ona obowiązek noszenia kasku podczas jazdy na nartach przez osoby do 15 roku życia.

—-
Organizatorzy kampanii nie są osamotnieni w zachęcaniu do bezpiecznego uprawnia sportu. Ich projekt poruszył organizatorów akcji „Chroń skroń”, która jest prowadzona od ubiegłego roku. Twierdzą oni, że akcja „Żyj z głową W kasku” jest naśladownictwem prowadzonej przez nich akcji.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek