Pod hasłem „Żyj z głową. W kasku” ruszyła akcja promująca używanie kasku podczas uprawiania takich dyscyplin sportu, jak narciarstwo, kiteboarding czy wspinaczka.
Prowadzona przez agencję reklamową z zakresie turystyki TravelBrain.pl akcja zachęca do zakładania kasku podczas uprawiania potencjalnie niebezpiecznych dyscyplin sportu. Zaplanowane są dwie edycje przedsięwzięcia – zimowa, skierowana do amatorów snowboardu i narciarstwa, oraz letnia, która skupi się jeździe na rowerze, skateboardingu, kiteboardingu czy wspinaczce.
Głównym kanałem komunikacyjnym kampanii jest serwis internetowy www.wKasku.pl Na portalu zamieszczono m.in. informacje dlaczego warto jeździć w kasku, a także jak dobrać odpowiedni kask. Prowadzone będą także kampanie mailingowe, bannerowe w serwisach partnerów, działania w ramach marketingu wirusowego i internet event marketingu oraz promocja w partnerskich ośrodkach narciarskich.
Obecnie trwa również konkurs na logo akcji. Jego zwycięzca otrzyma nowoczesny kask narciarski. Projekty w postaci plików JPG lub GIF można nadsyłać na adres konakt@travelbrain.pl do 31 stycznia br.
Partnerami akcji są GOPR i Polski Związek Narciarski, a także celebryci i sportowcy, w tym prezenterka telewizyjna Kinga Rusin, dziennikarka Beata Sadowska oraz snowboardzista Mateusz Ligocki. Akcję wspierają media: Onet.pl, Plejada.pl, SkiPanorama.pl
1 stycznia 2010 weszła w życie nowelizacja do ustawy o kulturze fizycznej. Nakłada ona obowiązek noszenia kasku podczas jazdy na nartach przez osoby do 15 roku życia.
—-
Organizatorzy kampanii nie są osamotnieni w zachęcaniu do bezpiecznego uprawnia sportu. Ich projekt poruszył organizatorów akcji „Chroń skroń”, która jest prowadzona od ubiegłego roku. Twierdzą oni, że akcja „Żyj z głową W kasku” jest naśladownictwem prowadzonej przez nich akcji.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!