Kamera ukryta w wyeksponowanym, różowym biustonoszu naliczyła kilkadziesiąt spojrzeń przechodniów, rzuconych na noszącą go kobietę. Film rejestrujący akcję został opatrzony komentarzem "Your breasts are checked out every day. So, when was the last time you checked your own? Checking your breasts regularly helps prevent breast cancer" ("Twoje piersi są sprawdzane każdego dnia, kiedy ty ostatnio sprawdzałaś swoje? Samobadanie piersi pomaga w profilaktyce raka piersi").
Akcję, w której kobieta w biustonoszu z ukrytą kamerą przechadzała się po ulicy, zorganizował paryski oddział agencji McCann na zlecenie marki Nestlé Fitness. Film ma mieć charakter viralowy i zachęcić kobiety do samobadania piersi.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja