Ruszyła kampania społeczna firmy Avon, nagłośniająca ideę i zachęcająca do uczestnictwa w "Spacerze Różowej Wstążki"– spotkaniu plenerowym w ramach obchodów jubileuszu 10-lecia Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
„Spacer Różowej Wstążki" to wydarzenie wzorowane na światowych imprezach z cyklu Avon Walk, podczas którego zbierane będą fundusze na działalność profilaktyczną Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
Kampania jest realizowana na nośnikach ADBoard w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki w największych polskich miastach: Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Na plakatach znajdują się informacje zachęcające do wzięcia udziału w "Spacerze Różowej Wstążki", który odbędzie się 31 maja o godzinie 11.00 na Rynku Starego Miasta w Warszawie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
23.02.2023
22 lutego — Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją
-
17.02.2023
Jak mówić o depresji? Zapraszamy na dyskusję z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją
-
16.02.2023
Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki