Ruszyła kampania społeczna firmy Avon, nagłośniająca ideę i zachęcająca do uczestnictwa w "Spacerze Różowej Wstążki"– spotkaniu plenerowym w ramach obchodów jubileuszu 10-lecia Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
„Spacer Różowej Wstążki" to wydarzenie wzorowane na światowych imprezach z cyklu Avon Walk, podczas którego zbierane będą fundusze na działalność profilaktyczną Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
Kampania jest realizowana na nośnikach ADBoard w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki w największych polskich miastach: Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Na plakatach znajdują się informacje zachęcające do wzięcia udziału w "Spacerze Różowej Wstążki", który odbędzie się 31 maja o godzinie 11.00 na Rynku Starego Miasta w Warszawie.
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
