logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > #RóżoweLato – dbaj o siebie z AVON
09.07.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

#RóżoweLato – dbaj o siebie z AVON



Profilaktyka raka piersi może być elementem lifestyle’u każdej nowoczesnej kobiety! Przekonuje o tym wydarzenie #RóżoweLato, realizowane w ramach jubileuszowej edycji kampanii AVON Kontra Rak Piersi w Polsce. Z okazji 20-lecia projektu marka szykuje nowoczesną komunikacje i działaniania profilaktyczne – by tym samym dotrzeć do jak największej liczby Polek.

 

W tym roku, z okazji okrągłej rocznicy kampanii AVON Kontra Rak Piersi w Polsce, marka przygotowuje coś wyjątkowego. Wraz z 4FUN.TV zaprasza aż na 7 eventów, które będą odbywać się przez całe lato, w nadmorskich i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. Na każdym z nich będzie możliwość wykonania bezpłatnego badania USG piersi. Statystyki zachorowań na raka piersi pokazują, że jest on wykrywany u coraz młodszych kobiet.

Dziewczyny!☀️ Za nami pierwszy event #RóżoweLato w Krynicy Morskiej! Kto był z nami? A kto wybiera się na kolejne, na…

Opublikowany przez AVON Polska Poniedziałek, 9 lipca 2018

Na Facebook’u wystartowało również #RóżoweLato – pełen konkursów i niespodzianek projekt, który zachęca kobiety do dbania o siebie, swoje samopoczucie, ale również do profilaktyki raka piersi. Nowotwór piersi jest wykrywany coraz częściej w grupie 20-40-latek. Stąd właśnie pomysł na zmianę formuły wydarzenia i dotarcie do jak największej liczby kobiet.

Jest nam niezmiernie miło, że możemy być ambasadorkami akcji AVON KONTRA RAK PIERSI. Dopiero co wróciłyśmy z Krynicy…

Opublikowany przez Siostry ADIHD Poniedziałek, 9 lipca 2018

W ramach #RóżowegoLata AVON wykona aż 280 bezpłatnych badań USG piersi.

-Chcemy pokazać, że o profilaktyce można mówić w lekki, lifestylowy sposób i zachęcić kobiety w każdym wieku, by uznały  ją  za ważny element dbania o siebie. – mówi Ewa Grzech, Communication Manager AVON Polska.

Ambasadorkami akcji #RóżoweLato są siostry ADiHD, prezenterki 4FUN TV, które będą motywować i promować zdrowy styl życia. Energiczne siostry przygotowały serię filmów video, które wprowadzają młode kobiety w tajniki profilaktyki raka piersi. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie wydarzenia #RóżoweLato.

? #RóżoweLato ?

Czy wiecie, że… to już 20 lat kampanii Avon Kontra Rak Piersi??Więc tego lata wraz z Siostry ADIHD i 4FUN.TV zapraszamy Was nie na jedno wydarzenie, a aż na… 7!? Przez siedem weekendów, w siedmiu różnych miejscowościach nad polskim morzem i na mazurach, będziecie miały możliwość wykonania badań USG oraz zapoznania się z profilaktyką raka piersi. Będzie też wiele innych atrakcji, ale to musicie zobaczyć same! A wszystko to pod hasłem #RóżoweLato ☀️? Dołączajcie do naszego wydarzenia:Różowe Lato z AVON: Cycki w górę! To co, widzimy się na miejscu?☀️? #AvonPolska #RóżoweLato #CyckiWGórę #AvonKontraRakPiersi

Opublikowany przez AVON Polska Czwartek, 5 lipca 2018

Na scenie Słonecznej Stacji poprowadzą konkursy i zabawy pozwalające w łatwy sposób przyswoić wiedzę dotyczącą przeciwdziałaniu tej chorobie. Fajnie, że w wakacyjnej atmosferze jest okazja do tego, by mówić też o ważnych rzeczach. Każda z nas powinna badać swoje piersi i uznać to za stały punkt w swoim kalendarzu, podobnie jak wizytę u kosmetyczki, czy na siłowni –  mówią siostry ADiHD.

Kampanię będzie również wspierać Ambasadorka AVON – Małgorzata Kożuchowska, a partnerami merytorycznymi są Fundacja Rak’n’Roll i Stowarzyszenie Amazonki – Warszawa Centrum.

#RóżoweLato jest częścią eventów Słoneczna Stacja organizowanych przez 4FUN.TV i Telewizję Polsat. W ramach Słonecznej Stacji, AVON przygotował dwie strefy – w jednej z nich, w każdą sobotę będzie można wykonać bezpłatnie USG piersi, a w drugiej poznać tajniki makijażu i kupić produktyz Różową Wstążką. Całkowity zysk ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przekazany na organizację dodatkowej puli badań USG.

Opublikowany przez POLSAT Poniedziałek, 2 lipca 2018

Słoneczna Stacja to projekt, podczas którego Telewizja Polsat i 4FUN.TV chcą zachęcić widzów do aktywnego i  bezpiecznego spędzania czasu na wakacjach. Ekipa 4FUN.TV w składzie: Siostry ADiHD, Jacek Januszko, Ola Ciupa i Kristina Kurcheva odwiedzi 7 największych, wakacyjnych kurortów. Organizatorzy zapowiadają, że poderwą z leżaków nawet największych miłośników plażowania – dla wczasowiczów przygotowano mnóstwo niespodzianek i atrakcji oraz koncerty gwiazd.

W Polsce kampania AVON kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie. Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

Więcej informacji na temat kampanii AVON Kontra Rak Piersi znajde się na www.avonkontrarakpiersi.pl.

 

Rak and Roll AVON kontra Rak Piersi







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek