logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Różne rzeczy mogą przyjść do buzi
14.11.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Różne rzeczy mogą przyjść do buzi

Your browser does not support the video tag.


Przedmioty, które znajdą się w buzi mogą stanowić zagrożenie. Rozpoczęła się kampania "Przedmioty" fundacji Akogo?. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na niebezpieczeństwo, jakie czyha w małych przedmiotach znajdujących się w pobliżu dzieci, które z ciekawości mogą je "próbować" biorąc do ust. Zachłyśnięcie się nimi może doprowadzić do utraty przytomności i zapadnięcia w śpiączkę.

Kampania ma wzbudzić czujność w rodzicach i opiekunach, a jednocześnie ma charakter fundrisingowy – zachęca do wsparcia finansowego ośrodka medycznego Budzik, budowanego przez Fundację.

Reklamy pojawią się w prasie, a spot telewizyjny z gościnnym udziałem Janusza Gajosa jako lektora, emitowany będzie m.in. w stacjach TVP, TVN i religia TV. Kreację do kampanii wykonała agencja PZL.



Nazwa kampanii:
Przedmioty
Czas:
2008.11.14 - 2008.11.30
Nadawca:
Fundacja Akogo?
Media:
Telewizja, prasa
Wykonawca:
PZL
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie
Hasło kampani:
Małe przedmioty nie są niebezpieczne w ręku dziecka. Niebezpieczne stają się dopiero w ustach.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek