logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozmowy o in vitro
28.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Rozmowy o in vitro



Czym dokładnie jest in vitro? Jak rozmawiać o emocjach podczas leczenia? Jak radzić sobie z demonstrowaną niechęcią wobec tej metody? – o tym porozmawiają uczestnicy debaty organizowanej przez „Gazetę Wyborczą” w ramach akcji „Porozmawiajmy o in vitro” . Spotkanie odbędzie się w środę, 30 października o godz. 15.00 w siedzibie „Gazety Wyborczej” przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Niepłodność jest coraz większym problemem społecznym – obecnie kłopoty z zajściem w ciążę ma co czwarta para.

W debacie udział wezmą m.in.:
– prof. Waldemar Kuczyński, wiceprzewodniczący Sekcji Płodności i Niepłodności Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego,
– Anna Krawczak, szefowa Stowarzyszenia Nasz Bocian (stowarzyszenie działa na rzecz leczenia niepłodności, skupia osoby, które przeszły zabieg in vitro),
– Sławomir Sobkiewicz, prezes Związku Polskich Ośrodków Leczenia Niepłodności,
– Agnieszka Ziółkowska – pierwsze polskie dziecko z in vitro,
– a także przedstawiciel ministerstwa zdrowia oraz cz łonkowie władz samorządowych z miast, którym zależy na wprowadzeniu lub rozwijaniu programów dopłat do in vitro.

Debata jest otwarta. Będzie czas na pytania z sali do prelegentów oraz na dyskusję. Zainteresowanych udziałem w spotkaniu w charakterze gościa na sali organizatorzy proszą o wysłanie maila na adres: debata.invitro@gazeta.pl lub o telefon na numer 22 555 49 94.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek