Przymusowa praca dzieci to jeden z tematów najczęściej poruszanych w kampaniach społecznych pochodzących z Afryki i Azji. Poniższy projekt, zrealizowany przez indyjską agencję Post Office Media – i dystrybuowany w Indiach, Bangladeszu oraz Pakistanie – bazuje na funkcjonującej zarówno w języku polskim jak i angielskim dwuznaczności słowa rozdzierać. Z jednej strony oznacza ono fizyczne rozdarcie (np. kartki papieru), z drugiej jednak można je odczytywać metaforycznie, jako rozdzierający (tearing), czyli poruszający, tragiczny stan rzeczy.
W takiej właśnie sytuacji znajdują się tysiące dzieci, których rzeczywistość została – dosłownie – rozdarta pomiędzy pracą a edukacją. Kampania Don’t Tear Their Future to głos w ich obronie oraz wezwanie do powstrzymania przymusowej pracy małoletnich. Za wszelką cenę.
Autorem grafiki jest Vipul Arora.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
07.12.2024
Vaping to krindż
-
05.12.2024
W gorącej wodzie
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
02.12.2024
Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny