26 października, w Światowy Dzień Donacji i Transplantacji, Dawca.pl, inicjatywa zachęcająca do świadomego dawstwa narządów, szpiku i krwi, ruszyła z akcją „Oddaj serce”. Działacze zachęcają do zrobienia sobie zdjęcia z przedstawieniem serca, umieszczenia go w mediach społecznościowych i oznaczenia hasztagiem #oddajserce. Inicjatywa zwraca uwagę na problem transplantologii i zachęca do wypełniania oświadczeń woli dotyczących oddania narządów po śmierci.
Na stronie akcji i na YouTube znajduje się instrukcja oraz film promocyjny. W aplikacji na stronie zdjęcia umieszczone przez internautów uzupełniają wirtualne serce. Kampanię przygotował Dawca.pl wraz z agencją Projekt PR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko