Grand prix jury Kreatury przyznało agencji Biuro Podróży Reklamy za nagrodzoną dwukrotnie w konkursie kampanię „Charytatywni.allegro – Podziel się tym, co masz najlepszego” przygotowaną dla grupy Allegro. W konkursie przyznano także 24 wyróżnienia i 12 nagród głównych. Po raz drugi w historii konkursu wyróżniono komunikację w kategorii ambient im. Konrada Świebody. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 26 listopada w Teatrze & Clubie Capitol.
W kategorii TV/film Kreaturę odebrały Film It i PZL za pracę „Finnish Trolls” dla marki Finuu (Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” SA). Nagrodę główną w kategorii outdoor/indoor (OOH) za kampanię „Łódź pozdrawia” zrealizowaną dla Urzędu Miasta Łodzi odebrała agencja Mosqi.to, ta sama akcja została też wyróżniona w kategorii kampania. Peppermint zwyciężył w dwóch kategoriach: digital (serwis, aktywacja na WWW) oraz reklama własna dzięki pracy „Wybieramyklienta.pl”. Kreaturę w kategorii digital (social media) zdobyła agencja The Digitals za kampanię „Zjednoczenie braci” przygotowaną dla Warki (Grupa Żywiec). Akcja „Charytatywni.allegro – Podziel się tym, co masz najlepszego” dała zwycięstwo agencji Biuro Podróży Reklamy w dwóch kategoriach: kampania zintegrowana oraz materiały promocyjne (direct mail). Projekt przygotowany został dla marki Charytatywni.allegro.pl (grupa Allegro). W kategorii event Kreaturę odebrała agencja Artegence za „WeFree” przygotowany dla Amnesty International Polska. Agencja została także nagrodzona w kategorii techniki (animacja) za pracę „Artegence Reel 2014”. Idea Bank SA odebrał nagrodę główną w kategorii kampania za realizację pt. „Duma przedsiębiorcy”. BrightMedia odebrała Kreaturę w kategorii techniki (web design) za przygotowanie projektu „Powstanie Warszawskie” dla Muzeum Powstania Warszawskiego (strona Warsawrising.eu).
W kategorii reklama społeczna wyróżniono kampanię „Jestem mamy i taty” przygotowaną przez agencję TELESCOPE dla Rzecznika Praw Dziecka, kampanię „SM – Walcz o siebie” przygotowaną przez tę samą agencję dla Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego, Fundacji Neuropozytywni oraz Fundacji Urszuli Jaworskiej, a także wspomnianą wyżej akcję „Charytatywni.allegro – Podziel się tym, co masz najlepszego”. Kampania społeczna „Kieruj się rozsądkiem” przygotowana dla Komendy Głównej Policji przez Fabrykę Komunikacji Społecznej została wyróżniona w kategorii techniki-zdjęcia filmowe.
Po raz drugi przyznano nagrodę w kategorii ambient im. Konrada Świebody. Odebrała ją agencja Biuro Podróży Reklamy za projekt „Bambino – małe dzieła sztuki” przygotowany dla marki Bambino (St. Majewski).
Organizatorem Konkursu Kreatura jest VFP Communications, wydawca m.in. magazynu „Media & Marketing Polska”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
27.10.2023
„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl