logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Różczka wspiera Dobre Dukaty
16.04.2013
Tematy: Wydarzenia

Różczka wspiera Dobre Dukaty



Rusza czwarta edycja kampanii charytatywnej UNICEF Polska i Mennicy Polskiej pt. „Reszta w Twoich rękach”. Od 12 kwietnia w ponad 500 sklepach w całym kraju będzie można poprosić o resztę w „Dobrych Dukatach”. Fundusze zostaną przekazane przez UNICEF na szczepionki dla dzieci w krajach rozwijających się.

Tężec, błonica, odra to choroby, na które od dawna znane są szczepionki. Mimo to każdego dnia na świecie z powodu ich braku umierają dzieci. Aby je uratować, konieczne jest zwiększenie dostępności szczepień przeciwko chorobom, które zagrażają przede wszystkim noworodkom, ich mamom oraz dzieciom do 5 roku życia. Każdego roku szczepienia przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi i odrze ratują życie3 milionów dzieci. Nadal jednak jedno na pięcioro dzieci na całym świecie – prawie 20% – nie otrzyma trzech ratujących życie dawek szczepionki przeciwko tym chorobom.

Tegoroczna, czwarta edycja wspólnej kampanii poświęcona jest zbieraniu środków na szczepienia dzieci. Akcję po raz kolejny wspiera Ambasadorka Dobrej Woli UNICEF, Magdalena Różczka. Aktorka wyjaśnia jak można pomóc: – Robiąc zakupy poproś o wydanie części reszty w Dobrych Dukatach. Jeden Dobry Dukat to 5 zł. Już 5 złotych wystarczy, żeby ochronić 26 dzieci przed tężcem. Do tego apelu dołącza także aktorka, Agnieszka Więdłocha, która wsparła czwartą edycję akcji „Reszta w Twoich rękach”.

Do tej pory w ramach trzech edycji akcji organizatorzy zebrali na pomoc dla dzieci blisko 1 milion złotych, wspierając m.in. budowę szkół i edukację dla najbiedniejszych dzieci w Gruzji i na Madagaskarze.

Tegoroczna akcja potrwa do końca wakacji, kiedy nastąpi podsumowanie wyników.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek