logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Równe prawa do miłości po raz VII
08.02.2013
Tematy: Wydarzenia

Równe prawa do miłości po raz VII



Po raz siódmy w stolicy odbędzie się Festiwal Równe Prawa Do Miłości, który organizuje Stowarzyszenie na Rzecz Kultury Różnorodności „bez!miar” pod patronatem Lambdy Warszawa. Ideą Festiwalu jest tworzenie nieheteronormatywnej alternatywy okołowalentynkowego czasu poprzez zabawę i włączanie kultury queer do kultury masowej.

Festiwal rozpoczyna się 8 lutego imprezą pod nazwą Kotylion Party i potrwa do 17 lutego. Będą miały miejsce cztery debaty poruszające m.in. temat poliamorii czy fetyszy. Odbędą się także dwa cykle pokazów filmowych: 3 filmy Johnego Watersa oraz 3 filmy o tematyce izraelskiej.

11 lutego o godzinie 15:00 w Dynamo Cafe będzie można wymienić się książkami oraz nabyć nowe pozycje wydawnicze LGBT na kiermaszu księgarni „3 Kolory” i „Feminoteki”. Następnego dnia, o godzinie 19:00 w kawiarni Wrzenie Świata odbędzie się spotkanie z Krzysztofem Tomasikiem i Mariuszem Kurcem.

Elementem festiwalu jest konferencja „Pink money” dotycząca historii, zalet i wad operacji marketingowych skierowanych do konsumentów nieheteroseksualnych, która odbędzie się 12 lutego o godzinie 17:30 w auli Starej Biblioteki UW. Queerowe Centrum Społeczne oraz Stowarzyszenie „bez!miar” planują także happening walentynkowy. 15 lutego natomiast w klubie Jerozolima odbędzie się pokaz marki odzieżowej H0M0, po którym planowana jest impreza.

Szczegółowy program festiwalu znajduje się na stronie frpdm.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek