logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rowerowy rajd charytatywny z DHL
16.06.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rowerowy rajd charytatywny z DHL



Fundacja DHL Dostrzegamy Innych Ludzi organizuję II edycję rowerowej akcji charytatywnej „Podróż dla Innych 2016” na rzecz swoich podopiecznych oraz fundacji Jedni Drugim. Wzorem ubiegłorocznej inicjatywy, jej uczestnicy – Edwin Osiecki, Paweł Matczyński i Stanisław Wojtanek – w dniach 2-7 lipca br. przemierzą na rowerach trasę liczącą ponad 1400 km z Ustrzyk Górnych, przez Mazury do Świnoujścia. Podczas przygotowań do wyprawy oraz w czasie jej trwania prowadzona będzie zbiórka środków finansowych dla podopiecznych fundacji.

Jedną z nich jest Hania, cierpiąca na wrodzony niedobór odporności i całkowitą niewydolność oddechową. Niezbędny jest dla niej zakup przenośnego koncetratora tlenu. Osobą wymagającą pomocy jest także 26-letnia Małgorzata z mózgowym porażeniem dziecięcym, potrzebująca nowego respiratora do przeprowadzania 24- godzinnej wentylacji mechanicznej. Do podopiecznych fundacji należy także Agata, tegoroczna maturzystka, cierpiąca na kifoskoliozę idiopatyczną, u której konieczne jest wspomaganie oddychania za pomocą przenośnego respiratora. Na pomoc fundacji liczy również dziewięcioletnia Kamila, którą wychowuje babcia. Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone na pomoc terapeutyczną dla dziewczynki.

Do tej pory w realizację „Podróży dla Innych 2016” zaangażowali się sponsorzy – firmy Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. w Polsce, Eden Springs, Velo, Grupa Autoremo, Stacja Narciarska Małe Ciche, Fundacja „Warbud –Warto pomagać” oraz osoby prywatne i pracownicy DHL. Edwin Osiecki z organizacją DHL związany jest od 13 lat, a od 2009 r. jest wiceprezesem ds. marketingu i sprzedaży w firmie DHL Express (Poland). W 2007 roku był jednym z założycieli Fundacji Jedni Drugim, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Paweł Matczyński w firmie DHL pracuje od 1996 roku, a od 2012 jest dyrektorem wsparcia operacji DHL Express (Poland). Stanisław Wojtanek jest wieloletnim klientem firmy DHL Express (Poland).








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek