20 września pod hasłem „Ekopiątek” w Banku BGŻ obchodzony był Dzień bez samochodu. Władze banku zachęcały pracowników, aby zrezygnowali z jazdy samochodem i włączyli się do akcji „Ekojazda na rower”.
Celem „Ekopiątku” było nie tylko ograniczenie emisji CO2 do atmosfery, ale również zachęcanie do regularnej jazdy na rowerze, w tym również do pracy. Promowanie roweru, jako elementu zdrowego trybu życia, ale także ekologicznego środka transportu oraz czynnika ograniczającego emisję CO2 do środowiska, jest stałym elementem polityki społecznej odpowiedzialności biznesu w Banku BGŻ.
Dzień bez samochodu jest częścią Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu, który jest największą ogólnoeuropejską kampanią poświęconą zrównoważonemu transportowi, czyli takiemu, który w minimalnym stopniu negatywnie wpływa na środowisko. Bank BGŻ po raz drugi włączył się w te obchody.
Bank BGŻ od lat jest związany z rowerami jako sponsor profesjonalnego kolarstwa i promotor rekreacji rowerowej. Wspiera jazdę na rowerze wśród pracowników. W tym celu pracownicy m.in. mają do dyspozycji strzeżony parking rowerowy w centrali oraz prysznice. Z kolei klienci mogą skorzystać ze stojaków rowerowych przy oddziałach Banku. W sumie w 220 miastach zostało ustawionych prawie 400 stojaków rowerowych Bank BGŻ „Kocham rower”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!