Odpływ zlewu wygląda jak magazynek pistoletu z miejscem na sześć naboi – jeden już wystrzelił, miejsce jest puste. Pod odpływem widnieje hasło: "Many of the things you throw into your sink end up killing nature" ("Wiele z rzeczy, które wyrzucasz do zlewu, zabija naturę") Tak wiosną 2007 roku rumuński oddział Greenpeace zwracał uwagę na problem zanieczyszczania środowiska. I nie chodziło tu o "niedotyczące" zwykłego obywatela zanieczyszczanie powodowane przez wielkie fabryki, elektrownie, kopalnie, etc., ale o domowe zanieczyszczanie, którego dopuszcza się każdy. I któremu każdy może zapobiec poprzez np. niewyrzucanie wszystkich odpadów do zlewu.
Można tylko żałować, że w kampanii, która ma zmienić złe nawyki nie poinformowano jakie dokładnie odpady nie powinny trafiać do zlewu.
Kampania zdobyła Brąz podczas Moskiewskiego Festiwalu Reklamy Społecznej w 2007 roku.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!