Odpływ zlewu wygląda jak magazynek pistoletu z miejscem na sześć naboi – jeden już wystrzelił, miejsce jest puste. Pod odpływem widnieje hasło: "Many of the things you throw into your sink end up killing nature" ("Wiele z rzeczy, które wyrzucasz do zlewu, zabija naturę") Tak wiosną 2007 roku rumuński oddział Greenpeace zwracał uwagę na problem zanieczyszczania środowiska. I nie chodziło tu o "niedotyczące" zwykłego obywatela zanieczyszczanie powodowane przez wielkie fabryki, elektrownie, kopalnie, etc., ale o domowe zanieczyszczanie, którego dopuszcza się każdy. I któremu każdy może zapobiec poprzez np. niewyrzucanie wszystkich odpadów do zlewu.
Można tylko żałować, że w kampanii, która ma zmienić złe nawyki nie poinformowano jakie dokładnie odpady nie powinny trafiać do zlewu.
Kampania zdobyła Brąz podczas Moskiewskiego Festiwalu Reklamy Społecznej w 2007 roku.
K. Kamińska
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu