logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rosyjska ruletka w samochodzie
07.09.2011
Tematy: Kampanie, Austria, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Rosyjska ruletka w samochodzie



Tylko jedna ze szklanek jest pełna whisky. Reszta, jak to w rosyjskiej ruletce, jest pusta.

Rosyjska ruletka to niebezpieczna zabawa. Gracz musi liczyć się ze śmiercią, gdy braknie mu szczęścia. I wcale nie odwagi potrzeba, by grać, raczej odpowiedniej dawki głupoty i potrzeby ryzyka. Zabawa w rosyjską ruletkę niewiele różni się od prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu – twierdzą realizatorzy austriackiej kampanii promującej trzeźwość za kierownicą. Kreacyjną grę skojarzeń uzupełnia hasło: "Mit nur einem Glass riskierst du alles. Alkohol am Steuer tötet"(Jedną szklanką ryzykujesz wszystko. Alkohol za kierownicą zabija.).

Celem akcji jest uświadomienie Austriakom, jak ryzykowne jest wsiadania do samochodu po wypiciu nawet niewielkiej ilości alkoholu, a porównanie tej decyzji do udziału w słynnej zabawy w rosyjską ruletkę parafrazuje pytanie: „Czy byłbym tak szalony, żeby nacisnąć spust?” w:  „Czy jestem tak nieodpowiedzialny, by prowadzić?”.
T. Karwat-Seko



Nazwa kampanii:
Russian Roulette
Czas:
2011.9.1 - 2011.9.30
Nadawca:
Don’t Dring&Drive
Media:
Prasa
Wykonawca:
Lowe GGK
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Mit nur einem Glass riskierst du alles. Alkohol am Steuer tötet (Jedną szklanką ryzykujesz wszystko. Alkohol za kierownicą zabija.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek