logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.10.2012

Rosół w T-mobile, mielony w Monnari



W salonach T-mobile pojawiły się talerze z rosołem, a w sklepach Monnari zestawy z kotletem mielonym, ziemniakami i surówką. Akcja jest częścią kolejnej edycji kampanii "Zamień głodne dzieciństwo na Godne Dzieciństwo" prowadzonej przez Polski Czerwony Krzyż. Nadawcy kampanii chcą pokazać kontrast między potrzebami klientów a potrzebami niedożywionych dzieci i zachęcić tych pierwszych do wysłania smsa, z którego dochód wspiera działalność PCK. W akcji biorą udział także Villeroy&Boch, Body Shop i Tous.

Ponad pół miliona dzieci w Polsce jest głodnych lub niedożywionych. Jak wskazują dane Głównego Urzędu Statystycznego za rok 2011, dotyczące sytuacji materialnej Polaków, pogorszyła się sytuacja dochodowa gospodarstw domowych. Szczególnie dotkliwy dla rodzin był wysoki wzrost cen podstawowych usług i towarów konsumpcyjnych –  zwłaszcza wzrost cen żywności, co sprawia, że coraz mniej rodziców jest w stanie zapewnić swym dzieciom ciepłe i bogate w wartości odżywcze posiłki.

Beneficjentami programu Godne Dzieciństwo są przede wszystkim dzieci w wieku od 7 do 18 lat, pochodzące z najbiedniejszych rejonów kraju, z rodzin zagrożonym wykluczeniem społecznym ze względu na brak funduszy na zaspokojenie podstawowych potrzeb, tj. jedzenie, higienę, czy edukację.

Kampania ruszyła 16 października, który został ogłoszony Światowym Dniem Walki z Głodem. Aby wspomóc działania PCK, należy wysłać SMS o treści POMOC pod numer 7364 (koszt wiadomości to 3,69 zł brutto).

Przez 11 lat Polski Czerwony Krzyż w ramach programu Godne Dzieciństwo sfinansował ponad 6 000 000 ciepłych posiłków, przekazał ponad 120 000 wyprawek szkolnych, zorganizował kolonie i obozy dla 33 000 dzieci i podarował ponad 250 000 paczek świątecznych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek