logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rodzice w poszukiwaniu straconego czasu
14.03.2012
Tematy: Wydarzenia

Rodzice w poszukiwaniu straconego czasu



19 marca Fundacja RoRo rusza z projektem poniedziałkowych warsztatów rozwojowych dla rodziców. Temat pierwszego spotkania brzmi: Jak znaleźć czas dla siebie?

Podczas warsztatów uczestnicy porozmawiają o tym, dlaczego warto dbać o siebie, poznają matrycę Eisenhowera i zastanowią się, w której jej części spedzają najwięcej czasu, a także sprawdzą, co kradnie ich czas i podejmą decyzję, którego ze złodziei wyeliminują w pierwszej kolejności.

Warsztaty poprowadzi Agnieszka Amborska – trenerka, absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Intra, współzałożycielka Klubu Mam na Mokotowie, prezes Fundacji RoRo, od 8 lat pracująca dla biznesu. Rodzice są zaproszeni z dziećmi, które podczas spotkania pozostają pod ich opieką (organizatorzy zachęcają do zabrania zabawek i kocyków).

Warsztaty odbędą się w Centrum Łowicka na ulicy Łowickiej 21 w Warszawie, w sali 25, od godz. 10:00 do 12:00. Ilość miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia przyjmowane są mailowo pod adresem zapisy@klubmam.org. (w temacie maila należy wpisać Warsztat Rozwojowy 1). Na każdy z poniedziałkowych warsztatów, które będą odbywać się raz w miesiącu, będzie prowadzona niezależna rekrutacja.

Zadanie „Mama, tata i ja” jest realizowane dzięki dofinansowaniu ze środków m.st. Warszawy. Więcej informacji na www.klubmam.org.










10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek