logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.11.2016

Roca na Światowy Dzień Toalet



Roca i prowadzona przez markę fundacja We Are Water działa na rzecz powszechnego dostępu do urządzeń sanitarnych na całym świecie, angażując się także w obchody Światowego Dnia Toalet 19 listopada. 

Firma powołuje się na dane, z których wynika, że ponad 2,4 miliarda ludzi na świecie nie ma dostępu do podstawowych urządzeń sanitarnych. Prawie 950 milionów ludzi na świecie w dalszym ciągu załatwia potrzeby nie korzystając z toalet. Obecnie więcej ludzi na świecie posiada telefon komórkowy niż łazienkę. Ponad 1000 dzieci poniżej 5 roku życia umiera codziennie z powodu chorób układu pokarmowego spowodowanych brakiem dostępu do czystej wody i przestrzegania podstawowych zasad higieny. Dzięki wprowadzeniu podstawowych urządzeń sanitarnych i edukacji z zakresu higieny osobistej, można rocznie uniknąć 842 000 zgonów.

Fundacja We Are Water we współpracy z międzynarodowymi organizacjami (np. fundacja Vincente Ferrer, Unicef) realizuje szereg projektów w rejonach najbardziej dotkniętych brakiem dostępu do wody pitnej i urządzeń sanitarnych. Działania fundacji obejmują między innymi wiercenie studni i instalację pomp zapewniających dostęp do wody pitnej oraz budowę systemów nawadniania gruntów rolnych w krajach Azji i Afryki. Fundacja podaje, że dzięki jej działalności w ostatnich latach 220 000 ludzi zyskało dostęp do czystej wody i podstawowych urządzeń sanitarnych.

W Polsce obchodząc Światowy Dzień Toalet Roca uświadamia potrzebę racjonalnego korzystania z wody. By zachęcić do tego polskich konsumentów, Roca udostępniła aplikację „Lubię wodę” (można pobrać ją tu) umożliwiającą zmierzenie codziennego zużycia wody oraz wyrobienie świadomych nawyków jej oszczędzania.

Roca oferuje produkty wyposażenia łazienki.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek