15 grudnia odbędzie się konferencja teoretyków i praktyków marketingu społecznego oraz CSR pod nazwą: „Stop Ubóstwu! Czyli marketing Robin Hooda rozwiązuje problemy społeczne”. Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Koło Naukowe Polityki Społecznej oraz Instytut Politologii UKSW w Warszawie. Konferencja odbędzie się w budynku Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Gośćmi konferencji będą przedstawiciele trzech różnych sektorów: organizacji pozarządowych, placówek naukowych oraz sektora prywatnego. Będą oni reprezentować m.in. takie instytucje jak: Fundacja Komunikacji Społecznej, CSRinfo, PKPP Lewiatan, WRZOS, Centrum Etyki Biznesu, Stowarzyszenie Pracownia Filmowa „Cotopaxi”, Centrum Pomocy Niebieska Linia, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Timberland Polska.
Celem konferencji jest rozpoczęcie dyskusji między środowiskami naukowców, praktyków biznesu, przedstawicieli mediów oraz studentów, na temat odpowiedzialności za społeczeństwo. Zaczynając od najniższego stopnia zaangażowania, czyli indywidualnych i pozarządowych inicjatyw społecznych, poprzez działania na przestrzeni biznesu oraz spojrzenie na możliwości i potrzeby rozwoju ze strony nauki.
Patronat medialny nad konferencją objęły: KampanieSpołeczne.pl, CSR Info, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CR Navigator, Radio dla Ciebie, Akademickie Radio Kampus.
Więcej informacji na www.politologia.wnhis.uksw.edu.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
14.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online