15 grudnia odbędzie się konferencja teoretyków i praktyków marketingu społecznego oraz CSR pod nazwą: „Stop Ubóstwu! Czyli marketing Robin Hooda rozwiązuje problemy społeczne”. Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Koło Naukowe Polityki Społecznej oraz Instytut Politologii UKSW w Warszawie. Konferencja odbędzie się w budynku Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Gośćmi konferencji będą przedstawiciele trzech różnych sektorów: organizacji pozarządowych, placówek naukowych oraz sektora prywatnego. Będą oni reprezentować m.in. takie instytucje jak: Fundacja Komunikacji Społecznej, CSRinfo, PKPP Lewiatan, WRZOS, Centrum Etyki Biznesu, Stowarzyszenie Pracownia Filmowa „Cotopaxi”, Centrum Pomocy Niebieska Linia, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Timberland Polska.
Celem konferencji jest rozpoczęcie dyskusji między środowiskami naukowców, praktyków biznesu, przedstawicieli mediów oraz studentów, na temat odpowiedzialności za społeczeństwo. Zaczynając od najniższego stopnia zaangażowania, czyli indywidualnych i pozarządowych inicjatyw społecznych, poprzez działania na przestrzeni biznesu oraz spojrzenie na możliwości i potrzeby rozwoju ze strony nauki.
Patronat medialny nad konferencją objęły: KampanieSpołeczne.pl, CSR Info, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CR Navigator, Radio dla Ciebie, Akademickie Radio Kampus.
Więcej informacji na www.politologia.wnhis.uksw.edu.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję