logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > ReZigiusz w dobę zebrał ponad 300 tys. zł
18.08.2016
Tematy: Wydarzenia

ReZigiusz w dobę zebrał ponad 300 tys. zł



ReZigiusz (Remigiusz Wierzgoń), jeden z najbardziej popularnych polskich gamerów, zorganizował kolejną charytatywną zbiórkę pieniędzy. Wszystkie pieniądze zostały pozyskane ze sprzedaży gadżetów z hasłem #reZimyDobrem2016 i zostaną przeznaczone na ufundowanie Rehabilitacyjnego Placu Zdrowia i Zabawy w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach.

W ramach akcji w 24 godziny zebrano 326 847, 64 złotych. Przekazanie całej sumy oficjalnie odbędzie się na konferencji prasowej 24 sierpnia o godz. 10.00 w Górnośląskim Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach. Wraz z wręczeniem czeku przedstawiony zostanie plan zagospodarowania ośrodka, a główny organizator odpowie na pytania dotyczące akcji i podzieli się swoimi planami na przyszłość. Poruszony zostanie temat szerzenia pomocy w Internecie i pokazać,jak ogromny potencjał w nim drzemie.

Remigiusz był gościem formatu śniadaniowego Dzień Dobry TVN, w którym opowiedział o przebiegu kampanii i możliwościach pomocy. Stacje takie jak TVP Katowice oraz TVN 24 kilka godzin przed zakończeniem akcji stworzyły materiały z hurtowni marki ReziStyle, w której na bieżąco powstawały gadżety zakupione przez wspomagających. Głównym partnerem przedsięwzięcia został sklep komputerowy X-KOM a partnerem logistycznym firma kurierska DPD.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek