W Seulu ,w marcu br., prowadzono w supermarketach najdłuższą promocję na świecie – trwająca od chwili, w której wynaleziono papier. Przy pomocy takiej zachęty oraz dodatkowo obietnicy "Kupując jedną stronę papieru, drugą otrzymuje się gratis" organizacja Green Korea United nakłaniała klientów w supermarketach do większej rozwagi w używaniu papieru. Przesłanie umieszczono na opakowaniach papieru, które, jak wszystkie inne towary, można było zwyczajnie kupić.
Każdego dnia w biurach na całym świecie zużywane są tony papieru. W większości nie zostaje wykorzystany w pełni, bo kartki po zadrukowaniu jednej strony lądują w koszu. Na przeciw temu problemowi postanowili wyjść twórcy kampanii. Obok wyglądającego jak reklama zwyczajnej promocji hasła „Buy 1 get 1 free” znalazł się nieco ironiczny w stosunku do poprzednich słów slogan stanowiący klucz kampanii – „Use both side” („Używaj dwóch stron”).
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi