Ulicami Warszawy przeszedł Marsz Zebry. Akcję wspierała firma Renault Polska, organizator programu edukacyjnego na rzecz ochrony dzieci w ruchu drogowym w Polsce „Bezpieczeństwo dla wszystkich”.
Akcja rozpoczęła się zbiórką na parkingu pod Centrum Bankowo-Finansowym przy Rondzie de Gaulle’a w sobotę 4 czerwca 2011 o godz. 10:00 w Warszawie. Marsz przeszedł ulicami Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście, kończąc swoją trasę wspólnym przesłaniem o bezpieczne drogi dla dzieci na Placu Zamkowym. Inicjatorzy Marszu Zebry chcieli uświadomić rodzicom, jak ważna jest nauka dzieci w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
– Marsz Zebry można śmiało nazwać marszem po edukację. Dzieci mają prawo wiedzieć, jak być bezpiecznymi na drogach, a rodzice mają prawo oczekiwać od państwa edukacji z zakresu BRD na takich samych zasadach, jak nauki języków obcych czy matematyki. W Polsce nadal brakuje długofalowej strategii dotyczącej edukacji drogowej już od najwcześniejszych lat życia dziecka. Takie plany działania posiada wiele państw europejskich. Marsz Zebry ma zwrócić uwagę opinii publicznej na ten problem – tłumaczy Marta Terlikowska, współorganizatorka akcji.
Firma Renault ufundowała odblaskowe upominki dla dzieci – plecaki i zestawy odblasków.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!