logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Relaks w samochodzie
24.08.2011
Tematy: Kreacje / printy

Relaks w samochodzie



Nadmierna prędkość to jedna z najczęstszych przyczyn śmiertelnych wypadków na drogach. Jedna z jej przyczyn jest szalone tempo codziennego życia. Istnieje wiele powodów by zwolnić.

Czerwcowa kampania Rady Bezpieczeństwa Drogowego Zachodniej Australii porusza zarówno kwestię bezpieczeństwa ruchu drogowego jak i popularnego dziś stylu życia, którego cechą charakterystyczna jest ciągły pośpiech. Twórcy kampanii „Enjoy The Ride” („Ciesz się jazdą”) przekonują do tego, że istnieje wiele różnych powodów by zwolnić. Rozluźniony i zrelaksowany człowiek zyskuje czas na cieszenie się chwila obecną i nie tylko przestaje być zagrożeniem dla innych ale staje się zwyczajnie szczęśliwy. Jak mówi jedno z haseł australijskiej kampanii  „There will always be THERE” („Zawsze będzie jakieś TAM”).

Na stronie kampanii można znaleźć przydatne wskazówki dotyczące zdrowia, stylu życia, sposobu odżywiania czy wyniki badań dotyczących bezpieczeństwa na drodze.
M. Lewkowicz

—————————————————————-

KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ:
„Enjoy the Ride” to kampania zaprojektowana w formie 3 pionowych kreacji. Każda z nich jest połączeniem fotografii z odręczną typografią. Zdjęcie wypełnia cały format. Poszczególne reklamy posiadają własną, odrębną kompozycję literniczą. Scala je wspólny element – napis „enjoy the ride” wpisany w koło przypominający znak stopu.

Kreacje cechują zdjęcia o kontemplacyjnym i spokojnym charakterze oraz długie, jak na reklamę, teksty. Liternictwo oddaje klimat powolnej jazdy. Cała wizualizacja spełnia swoje założenie – aby odczytać przesłanie trzeba się zatrzymać i spokojnie przeczytać wiadomość znajdującą się na plakatach.

Całośc jest bardzo wyważona, kompozycja przemyślana. Teksty refleksyjne, wymagające chwili uwagi, ale czy kierowca prowadzący samochód na drodze będzie miał czas, aby móc odebrać przesłanie?
Żaneta Strawiak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek