logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rekrutacja do Ligi Odpowiedzialnego Biznesu
01.12.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rekrutacja do Ligi Odpowiedzialnego Biznesu



Trwa rekrutacja do 14. edycji programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu – Liga Odpowiedzialnego Biznesu. Program kierowany jest do studentów, spośród których wyłaniani są Ambasadorzy i Ambasadorki CSR. Rekrutacja potrwa do 9 stycznia 2018 r.

Studenci zainteresowani tematem CSR (ang. Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) i chcący rozwijać się w ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu mogą już aplikować do 14. edycji programu. Rekrutacja odbywa się przez formularz dostępny na stronie i trwa do 9 stycznia.

Unikalny program merytoryczny

Liga Odpowiedzialnego Biznesu jest przede wszystkim programem edukacyjnym. Jego główną częścią jest program Ambasadorów CSR. W jego ramach, studenci spotykają się z praktykami biznesu z takich firm jak Orange, Henkel, BGŻ PNB Paribas czy ERGO Hestia, którzy na co dzień wdrażają CSR w swoich firmach.
W odpowiedzi na intensywny rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności, od 13. edycji program przyjął nowy kształt. Odświeżona formuła polega na osadzeniu go w ścieżkach edukacyjnych: Zrównoważony Rozwój, Zarządzanie a CSR, Miejsce Pracy i Komunikacja a CSR. Pozwala to zdobyć i przetestować w praktyce wiedzę o społecznej odpowiedzialności biznesu jako interdyscyplinarnym i strategicznym narzędziu. Wzmacnia także pożądane przez pracodawców kompetencje zawodowe. Program Ligi Odpowiedzialnego Biznesu z pewnością stwarza szansę na lepsze ukierunkowanie swojej ścieżki zawodowej i odnalezienie się na rynku pracy.

Budowanie sieci kontaktów zawodowych

Networking jest zdecydowanie najważniejszym elementem Ligi. Alumni Programu często przyznają, że dzięki uczestnictwu w LOB nawiązali nowe znajomości i przyjaźnie, które ułatwiły im dalszą drogę zawodową. Wskazują również korzyści z umiejętności budowania koalicji, wystąpień publicznych oraz autoprezentacji.

Ambasadorzy i Ambasadorki CSR wywodzą się ze szkół wyższych w całej Polsce. Reprezentują oni swoje uczelnie, wspierając równocześnie ideę społecznej odpowiedzialności biznesu w najbliższym środowisku. I jak przyznają sami Ambasadorzy, ich zaangażowanie przynosi im nie tylko korzyści zawodowe, ale w znacznej mierze pozwala na rozwój umiejętności miękkich.

Więcej o Lidze Odpowiedzialnego Biznesu:

Liga Odpowiedzialnego Biznesu to edukacyjny program społeczny realizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, który wspiera rozwój przyszłych kadr menedżerskich i promuje odpowiedzialność jako standard funkcjonowania w biznesie i w życiu.

Cele główne programu to:
• promowanie odpowiedzialności jako standardu funkcjonowania w biznesie i w życiu
• edukowanie na temat odpowiedzialnych praktyk firm
• budowanie sprzyjającego klimatu społecznego wobec odpowiedzialnego biznesu
Sposoby realizacji celów:
• przekazywanie teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu odpowiedzialnego biznesu poprzez seminaria, spotkania z ekspertami, szkolenia i warsztaty, prezentacje dobrych praktyk
• prezentowanie korzyści dla firm oraz dla środowiska i otoczenia społecznego wynikających z działań zgodnych z ideą odpowiedzialnego biznesu
• przełamywanie negatywnych stereotypów na temat biznesu poprzez pokazywanie dobrych przykładów.

W ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu działa program Ambasadorów CSR oraz Konkurs CSR. Liga Odpowiedzialnego Biznesu dociera corocznie do ok. 3000 bezpośrednich i do ok. 23 000 pośrednich odbiorców.

liga odpowiedzialnego biznesu







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek