Koncert ulubionej grupy, weekend na plaży a może happy hour z kolegami z pracy? Okazji do zabawy i wypicia jest mnóstwo.
Celem kampanii przygotowanej przez brazylijską agencję D J Com dla Alcoholicos Anonimos (Anonimowych Alkoholików) jest przekonanie ludzi do zabawy przy rozsądnych „poziomach wyskokowych”, ale także do walki z samym nałogiem alkoholowym. Zastanawiający jest tylko sposób jej wykonania. Plakaty stylizowane są na materiały kampanii reklamowych trzech dużych marek trunków: Jacka Danielsa, Heinekena i Absoluta. Prawdziwa, główna myśl samej kampanii jest prawie niezauważalna, napisana małą czcionką, przemycana gdzieś z boku – „Relaxe sem recaidas” (Zrelaksuj się, bez powrotu do nałogu).
Wielkie litery haseł wręcz krzyczą do odbiorców, raczej zachęcając ich do zabawy „przy procentach”. Intencją autorów było zapewne zaskoczenie przez kontrast formy i treści, jednak w obecnej formie kampanii bliżej do reklamy alkoholu niż do akcji społecznej.
Marcin Ratajczyk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.10.2024
The Mandala Boob
-
21.10.2024
Jedno danie w menu
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży