Reklama społeczna w Polsce i jej ewolucja. Analiza treści plakatów poświęconych zjawisku przemocy
Praca koncentruje się na zjawisku reklamy społecznej i jej ewolucji w Polsce na przykładzie problemu przemocy. Pierwszy rozdział poświęcony został przybliżeniu istoty marketingu, a przede
wszystkim marketingu społecznego. Zostały przedstawione także najważniejsze definicje,
komponenty reklamy społecznej oraz jej historia. Następna część pracy koncentruje się na opisie problemu badawczego. Opisano ewolucję rozumienia i opisywania zjawiska przemocy, także w przekazach reklamy społecznej. Przybliżono także najważniejsze kampanie społeczne poświęcone przemocy wobec dzieci oraz zwierząt. Rozdział ten zawiera również metodologię pracy. Ostatni rozdział stanowi analizę treści reklam społecznych poświęconych zjawisku przemocy z ostatnich 5 lat. Analiza zawiera zarówno opisy reklam w wyodrębnionych kategoriach, jak i ich wzajemne porównanie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
21.03.2024
Prawie jedna trzecia jaj pakowanych w Polsce nie pochodzi od kur w klatkach
-
15.03.2024
Ponad 40% Polaków deklaruje, że ma problemy ze snem
-
08.03.2024
Fakty i mity na temat żywności ekologicznej
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości