Reklama społeczna w Polsce i jej ewolucja. Analiza treści plakatów poświęconych zjawisku przemocy
Praca koncentruje się na zjawisku reklamy społecznej i jej ewolucji w Polsce na przykładzie problemu przemocy. Pierwszy rozdział poświęcony został przybliżeniu istoty marketingu, a przede
wszystkim marketingu społecznego. Zostały przedstawione także najważniejsze definicje,
komponenty reklamy społecznej oraz jej historia. Następna część pracy koncentruje się na opisie problemu badawczego. Opisano ewolucję rozumienia i opisywania zjawiska przemocy, także w przekazach reklamy społecznej. Przybliżono także najważniejsze kampanie społeczne poświęcone przemocy wobec dzieci oraz zwierząt. Rozdział ten zawiera również metodologię pracy. Ostatni rozdział stanowi analizę treści reklam społecznych poświęconych zjawisku przemocy z ostatnich 5 lat. Analiza zawiera zarówno opisy reklam w wyodrębnionych kategoriach, jak i ich wzajemne porównanie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce
-
25.08.2023
Śmieci, których nie widać – nie tylko ścieki są problemem polskich wód
-
11.08.2023
Osoby z niepełnosprawnościami na rynku pracy
-
01.08.2023
Elektryczne rowery cargo zrewolucjonizują transport miejski
-
31.07.2023
Jak skutecznie ostrzegać przed katastrofami naturalnymi?
-
21.07.2023
Polak przebodźcowany – raport na temat stresu informacyjnego