Reklama społeczna w Polsce i jej ewolucja. Analiza treści plakatów poświęconych zjawisku przemocy
Praca koncentruje się na zjawisku reklamy społecznej i jej ewolucji w Polsce na przykładzie problemu przemocy. Pierwszy rozdział poświęcony został przybliżeniu istoty marketingu, a przede
wszystkim marketingu społecznego. Zostały przedstawione także najważniejsze definicje,
komponenty reklamy społecznej oraz jej historia. Następna część pracy koncentruje się na opisie problemu badawczego. Opisano ewolucję rozumienia i opisywania zjawiska przemocy, także w przekazach reklamy społecznej. Przybliżono także najważniejsze kampanie społeczne poświęcone przemocy wobec dzieci oraz zwierząt. Rozdział ten zawiera również metodologię pracy. Ostatni rozdział stanowi analizę treści reklam społecznych poświęconych zjawisku przemocy z ostatnich 5 lat. Analiza zawiera zarówno opisy reklam w wyodrębnionych kategoriach, jak i ich wzajemne porównanie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.04.2025
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
03.02.2025
Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?
-
29.01.2025
Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze
-
27.01.2025
Płonące elektryki — prawda czy mit?
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych