logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  23.07.2009

Reklama społeczna miernikiem społeczeństwa obywatelskiego



AdDiversity jest międzynarodowym spotkaniem młodzieży organizowanym przez Centrum Współpracy Młodzieży w ramach programu Unii Europejskiej „Młodzież w działaniu”.

Przez tydzień – od 5 września – młodzi ludzie z Włoch, Portugalii, Bułgarii, Węgier, Litwy, Łotwy oraz Polski będą przyglądać się kampaniom społecznym, jakie w ostatnich latach były prowadzone w ich państwach. Oglądanie reklam będzie jednak jedynie początkiem całego procesu. Celem projektu jest umożliwienie młodzieży stworzenia projektów reklam, które odzwierciedlają istotne dla nich zagadnienia. Podczas warsztatów młodzi ludzie będą planować i realizować swoje pomysły.

Projekt „AdDiversity” ma pokazać młodym ludziom, że ich aktywność ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Kluczowa jest przy tym świadomość tego stanu rzeczy oraz zaangażowanie w życie lokalnej społeczności.

Celem międzynarodowego spotkania jest promocja aktywnego obywatelstwa europejskiego, ze szczególnym naciskiem na promocję aktywności na poziomie lokalnym oraz aktywnym uczestnictwie w społeczeństwie obywatelskim. Równorzędnym celem jest edukacja międzykulturowa.

Reklamy społeczne będą narzędziem służącym do realizacji powyższych założeń. Będą one stanowiły temat same w sobie, jako istotne, dynamicznie rozwijające się w Europie zjawisko, które dobrze odzwierciedla jakość społeczeństwa obywatelskiego i sytuację społeczno – polityczna państwa. Bardzo istotne jest przy tym, że jest ona uwarunkowana szeroko pojętymi względami kulturowymi.

Po zakończeniu wymiany wydanie zostanie słowniczek zawierający istotne pojęcia związane z takimi zagadnieniami, jak obywatelstwo europejskie, aktywność lokalna, społeczeństwo obywatelskie. W broszurze znajdą się także zdjęcia z projektu oraz przygotowane przez uczestników rysunki.

Spotkanie odbędzie się w położonej kilkadziesiąt kilometrów od Gdańska miejscowości Garczyn.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek