logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  27.08.2010

Reklama społeczna – kreacja a skuteczność



Najlepiej być bogatym i zdrowym zarazem. Podobnie jest w reklamie – najlepiej być kreatywnym i skutecznym jednocześnie. Rzecz dotyczy również reklamy społecznej – w tego typu przekazach potrzeba kreatywności jest szczególna. Przede wszystkim chodzi o taką, która wykracza poza same hasła, scenariusze spotów reklamowych i dwuwymiarową płaszczyznę printów. Kreatywność w reklamie społecznej to szukanie szczególnych kontekstów, w których odbiorca może zetknąć się z przekazem nadawcy. Ten rodzaj pomysłowości powinien cechować wszystkich tych, którym nie chodzi wyłącznie o zdobywanie nagród na festiwalach reklamowych.

Czasem nawet najbardziej zaskakująca reklama może pozostać niezauważona w przeładowanych blokach reklamowych. Warto wtedy skorzystać z innych nośników i sposobów dotarcia. Ulotki rozdawane pod kościołem w niedzielą mogą okazać się bardziej skuteczne niż te wręczane popołudniami w centrum miasta, a udające bezdomnych manekiny umieszczone w biurowcach bogatych firm zadziałają efektywniej niż plakat o bezdomności w centrum handlowym.

„Reklama społeczna. Kreacja a skuteczność” to krótka publikacja złożona z wywiadów z Leszkiem Stafiejem, Pawłem Prochenko i Ireneuszem Stankiewiczem – osobami znającymi teoretycznie i praktycznie zasady przygotowania kampanii społecznych – tłumaczą czym jest kreatywność i skuteczność w reklamie społecznej.

Publikacja została przygotowana w ramach przeglądu reklam społecznych wspólnie prowadzonego przez Fundację Komunikacji Społecznej i Stowarzyszenie na rzecz Forum Inicjatyw Pozarządowych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 24.11.2023

    Czego pragnie polski turysta


  • 17.11.2023

    Wizyta u psychologa to już nie wstyd. Zmienia się świadomość Polaków


  • 10.11.2023

    Dlaczego warto adoptować starsze zwierzęta?


  • 06.10.2023

    Zrzędy, plotkarze, leniuchy — kto nas najbardziej irytuje w pracy


  • 22.09.2023

    Jemy coraz więcej warzyw i owoców


  • 15.09.2023

    Cichy zabójca — tlenek węgla. Co wiemy na jego temat?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek