Reklama społeczna jako narzędzie kampanii społecznych. Socjopedagogiczna próba portretu
Niniejsza praca w całości poświęcona jest fenomenowi reklamy społecznej jako zjawiska medialnego oraz idącej za tym rosnącej liczby reklam społecznych. Ma ona również na celu podkreślenie możliwości reklam społecznych jako narzędzia budowania i utrwalania pożądanych zachowań społecznych.
Praca koncentruje się głównie na opisie i analizie reklam społecznych. Wskazuje też tematy, które nie są wcale poruszane lub poruszane w stopniu marginalnym. Przedstawione zostają zagadnienia, które mogą być istotne dla prowadzenia kampanii społecznych. Celem teoretycznym opracowania pracy było lepsze poznanie historii reklamy oraz poznanie znaczenia reklamy społecznej, jak również jej mechanizmów działania. Z kolei celem praktycznym pracy było poznanie roli reklamy społecznej jako narzędzia kampanii społecznej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022
-
26.04.2022
Na majówkę w tym roku wydamy średnio ok. 900 zł
-
22.04.2022
Które dzielnice Warszawy, Krakowa i Poznania są najbardziej zielone?
-
19.04.2022
Wielkie świąteczne marnowanie żywności. Co Polacy wyrzucają najczęściej?
-
11.04.2022
Mniej niż połowa polskich konsumentów ma zaufanie do systemu żywnościowego
-
08.04.2022
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się Rosji. Najczęściej chodzi o Leroy Merlin