Citylight przyjmujący darowizny kartą płatniczą, a w podziękowaniu wydzielający zapach kojarzący się ze spotkaniami przy grillu – to element nowej kampanii fundraisingowej organizacji Prostate Cancer Foundation of Australia.
Akcja "Big Aussie Barbie" ("Wielkie Australijskie Grillowanie") zachęca Australijczyków, by podczas organizowanych przez siebie imprez rodzinnych, wśród znajomych czy w pracy zbierali fundusze na rzecz fundacji działającej na rzecz chorych na raka prostaty. Ambasadorem akcji jest krykiecista Matthew Hayden.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu