logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Recykling w mediach
15.01.2010
Tematy: Wydarzenia

Recykling w mediach



Świadomość potrzeby gospodarowania odpadami w Polsce wciąż jest niska. Stąd też nieoceniona jest rola edukacyjna mediów w tym zakresie. Starania dziennikarzy chce nagrodzić Ministerstwo Środowiska, które ogłosiło konkurs dla dziennikarzy organizowany w ramach „Ogólnopolskiej kampanii edukacyjno – informacyjnej mającej na celu zapobieganie powstawaniu odpadów i właściwe postępowanie z odpadami”.

Mogą wziąć w nim udział dziennikarze wszystkich mediów (z wyjątkiem specjalistycznych), którzy od 01.12.2009 do 30.04.2010 roku opublikują artykuły dotyczące gospodarki odpadami w Polsce. Termin nadsyłania prac mija 15 maja br. Jego celem jest promowanie oraz upowszechnianie dobrych praktyk w środkach masowego przekazu w zakresie gospodarowania odpadami.

Tematem prac konkursowych mogą być zagadnienia m.in.: gospodarki odpadami – w aspekcie ogólnym; współpracy samorządów z administracją rządową w dziedzinie gospodarowania odpadami; realizowania przez Polskę obowiązków wynikających z prawa Unii Europejskiej w zakresie gospodarki odpadami czy też edukacji ekologicznej w zakresie gospodarowania odpadami.

Szczegółowe informacje nt. konkursu oraz regulamin jest dostępny na stronie Ministerstwa www.mos.gov.pl, w zakładce 'Dla mediów’.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek