logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.03.2011

„Razem zadbajmy o zdrowie“ w Biedronce



W Dniu Kobiet ruszyła 7. edycja programu badań profilaktycznych dla pracowników Biedronki. W ramach programu „Razem zadbajmy o zdrowie”, firma zachęca do bezpłatnych badań dla pracowników prowadząc jednocześnie akcję edukacyjną skierowaną do klientów.

W tym roku bohaterką kampanii została pracowniczka Biedronki, która dzięki badaniom wygrała walkę z chorobą.

„Razem zadbajmy o zdrowie” to zainicjowany w 2005r. i regularnie realizowany autorski program badań profilaktycznych dla kobiet (mammografia, USG piersi, cytologia) i mężczyzn (badania analityczne, USG, EKG, prostata). Badania dla kobiet trwają od marca do maja, zaś dla mężczyzn od czerwca do sierpnia. Do udziału w nim na podstawie specjalnego kuponu uprawnieni są wszyscy pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę w Biedronce. Badania przeprowadzane są w godzinach pracy. Projekt wspierają intensywne działania komunikacji wewnętrznej, prowadzone za pomocą gazety i poczty, plakatów, punktów i tablic informacyjnych.

– Mamy ambicję być najlepszym pracodawcą w każdym wymiarze. Ponieważ zdrowie jest kluczową wartością dla każdego, troska o zdrowie naszych pracowników jest priorytetem dla JMD. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że warto podjąć wysiłek i zainicjować rozległy program profilaktyki zdrowotnej. Z dzisiejszej perspektywy widać, że program „Razem zadbajmy o zdrowie” jest nie tylko ceniony przez jego adresatów, ale przynosi konkretne efekty – mówi Anna Sierpińska, Dyrektor Personalny w JMD.

Partnerem merytorycznym projektu jest od początku Polski Komitet Zwalczania Raka, który zwraca uwagę na znaczenie profilaktyki.

– Dostępność badań wykrywających wczesne formy nowotworów jest Polsce niezadowalająca, chociaż rak wcześnie wykryty jest niemal w 100% wyleczalny. Statystyki wskazują, że co trzeci Polak zachoruje na nowotwór złośliwy, a co czwarty umrze z tego powodu. Dlatego profilaktyka antynowotworowa jest niezmiernie ważna, a rola programów takich jak ten Razem zadbajmy o zdrowie, nie do przecenienia – podkreśla Beata Ziemkiewicz – Janota, Dyrektor ds. medycznych oraz Członek Zarządu Głównego Polskiego Komitetu Zwalczania Raka.

Potwierdzeniem jej słów jest przykład Agaty Jaśkiewicz, zastępcy kierownika sklepu Biedronka w Czarnej Białostockiej. Dzięki udziałowi w badaniach profilaktycznych wystarczająco wcześnie wykryto u niej gruczołowłókniaka i wygrała walkę z chorobą. Stając się ambasadorką obecną na materiałach komunikacyjnych, sama zachęca swe koleżanki do skorzystania z programu „Razem zadbajmy o zdrowie”.

Od 2005r. do udziału w programie zostało zaproszonych ponad 107 tys. kobiet i ponad 15 tys. mężczyzn. W tym roku kupony zostały wysłane do blisko 25 tys. pracowniczek. Wewnętrzne badania satysfakcji pracowników z 2009 r. wskazują, że program „Razem zadbajmy o zdrowie” kierowany do kobiet jest przez 89% pracowników uważny za cenny, potrzebny i wartościowy, zaś adresowany do mężczyzn za cenny uważa 78% pracowników.

Kontynuacją programu dla pracowników jest kampania edukacyjna skierowana do klientów za pomocą plakatów wywieszanych w sklepach.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek