logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ratunek w tramwajach
18.08.2009
Tematy: Wydarzenia

Ratunek w tramwajach



Stowarzyszenia Warszawska Grupa Wysokościowa s12 (WGW s12) przez cały sierpień będzie edukować pasażerów warszawskich tramwajów na temat pierwszej pomocy. Celem akcji „Plakat” jest uwrażliwienie społeczeństwa na pierwszą pomoc i ogólne bezpieczeństwo obywateli poprzez przypominanie schematu udzielania pierwszej pomocy i zasad zawiadamia o nagłych stanach zagrożenia życia i zdrowia.

W tramwajach zamieszczono 300 plakatów dydaktycznych dotyczących resuscytacji krążeniowo oddechowej (zespołu zabiegów, których zadaniem lub skutkiem jest przywrócenie podstawowych objawów życia).

Akcja realizowana jest w ramach prowadzonego przez Stowarzyszenie programu „Akademia Ochrony Ludności” w oparciu o wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji. Przy realizacji projektu współpracuje firma Vattenfall – partner strategiczny WGW s12 oraz spółka Tramwaje Warszawskie.

Stowarzyszenie Warszawska Grupa Wysokościowa s12 prowadzi akcje związane z animowaniem bezpieczeństwa i ochroną ludności w czasie pokoju, szczególną uwagę przywiązując do edukacji dzieci i młodzieży. Celem organizacji jest ratowanie życia i zdrowia ludzkiego w stanach nagłych oraz prowadzenie profilaktyki w zakresie bezpieczeństwa i ochrony ludności.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek