logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wiedza - Literatura
   ──────  27.08.2010

Raport z konkursu Kampania Społeczna roku 2009



Konkurs „Kampania Społeczna Roku” jest inicjatywą Fundacji Komunikacji Społecznej. Ideą przedsięwzięcia jest nagradzanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Celem Konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii pod względem marketingowym. Przedmiotem oceny jest sposób podejścia do poruszanego w kampanii zagadnienia, a nie jej temat. 15 czerwca 2010 roku odbyła się Gala Konkursowa podczas której wręczono nagrody dla najlepszych kampanii społecznych 2009 roku.

Kampanie społeczne w roku 2009 nie odbiegały poziomem od tych z lat poprzednich. Jednak w tym roku kreatywności należało szukać poza samą reklamą. Wiele z kampanii w ogóle nie wykorzystywało tradycyjnych narzędzi reklamowych.

Kampanie społeczne realizowane w ramach inicjatyw obywatelskich przez organizacje społeczne były odważniejsze niż kampanie realizowane przez firmy czy instytucje publiczne. Organizacjom jednak brakuje środków na zbudowanie zasięgu realizowanych kampanii, co powoduje, że nawet niezłe pomysły pozostają niezauważone.

Natomiast kampanie o charakterze społecznym realizowane przez firmy, można podzielić na dwa główne obszary. Pierwszy to kampanie cause related marketingu (marketingu zaangażowanego społecznie), promujące sprawę społeczną poprzez zachęcenie odbiorcy do zakupu produktu i przekazania w ten sposób części dochodu na cel społeczny. Drugi obszar to kampanie, które można ogólnie nazwać częścią budowania ich wizerunku. Warto zwrócić uwagę, że kampanie o charakterze społecznym inicjowane przez firmy to głównie inicjatywy realizowane w partnerstwie z organizacjami społecznymi czy instytucjami rządowymi, które wypełniają merytorycznie działania w obrębie podejmowanego problemu społecznego.

Zapraszamy do zapoznania się z Raportem Podsumowującym Konkurs na Kampanię Społeczną Roku 2009.

Paweł Prochenko
Prezes Zarządu Fundacji Komunikacji Społecznej

Więcej o Konkursie na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    Tłusty czwartek na zdrowo? Konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe wypieki


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


  • 16.12.2022

    Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?


  • 02.12.2022

    Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?


  • 25.11.2022

    Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków


  • 14.11.2022

    Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek