Ruszyła 3. edycja programu edukacyjnego Smak zdrowia, promującego ideę zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Rama, a patronem – Rzecznik Praw Dziecka.
Program został włączony do ogólnopolskiej akcji Ramy Uśmiech pełną buzią, która wspiera działania UN World Food Programme (WFP) w zakresie dożywiania głodujących dzieci na świecie.
„Smak zdrowia” kierowany jest do pierwszoklasistów, ich rodziców i nauczycieli. Jego celem jest popularyzacja zdrowych nawyków żywieniowych oraz potrzeby aktywności fizycznej dzieci. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa, ponieważ wspiera działania marki Rama i WFP w walce z głodem wśród dzieci na całym świecie, a ponadto uczy polskich siedmiolatków empatii i chęci pomagania ludziom w potrzebie.
W ramach kampanii „Uśmiech pełną buzią”, oprócz zajęć edukacyjnych i konkursu dla szkół – Ja i mój kolega z Afryki, odbędzie się również aukcja charytatywna i spotkania w szkołach z Ambasadorem akcji – Agnieszką Maciąg.
Program realizuje agencja Multi Communications.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu