Ruszyła 3. edycja programu edukacyjnego Smak zdrowia, promującego ideę zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej, którego pomysłodawcą i organizatorem jest marka Rama, a patronem – Rzecznik Praw Dziecka.
Program został włączony do ogólnopolskiej akcji Ramy Uśmiech pełną buzią, która wspiera działania UN World Food Programme (WFP) w zakresie dożywiania głodujących dzieci na świecie.
„Smak zdrowia” kierowany jest do pierwszoklasistów, ich rodziców i nauczycieli. Jego celem jest popularyzacja zdrowych nawyków żywieniowych oraz potrzeby aktywności fizycznej dzieci. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa, ponieważ wspiera działania marki Rama i WFP w walce z głodem wśród dzieci na całym świecie, a ponadto uczy polskich siedmiolatków empatii i chęci pomagania ludziom w potrzebie.
W ramach kampanii „Uśmiech pełną buzią”, oprócz zajęć edukacyjnych i konkursu dla szkół – Ja i mój kolega z Afryki, odbędzie się również aukcja charytatywna i spotkania w szkołach z Ambasadorem akcji – Agnieszką Maciąg.
Program realizuje agencja Multi Communications.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw