logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rak’n’rollowy prezent społecznie zaangażowany
12.12.2010
Tematy: Wydarzenia

Rak’n’rollowy prezent społecznie zaangażowany



Przed świętami Bożego Narodzenia fundacja Rak’n’Roll zachęca do wyboru podarunków, które oprócz walorów estetycznych i emocjonalnych niosą za sobą także dodatkową wartość – pomoc innym, czyli do zakupu „prezentów zaangażowanych społecznie”. Do akcji wspólnie z fundacją zachęca także czterech jej ambasadorów: Agnieszka Grochowska, Adam Woronowicz, Magda Mołek i Marcin Dobrociński, którzy wspierają charytatywnie fundację Rak’n’Roll.

Akcja „Prezent społecznie zaangażowany” ma w czasie świątecznego ferworu zwrócić uwagę na potrzeby innych i zachęcić do wyboru produktów, które nie tylko będą idealnym upominkiem dla najbliższych, ale też staną się dodatkowo prezentem dla innych. Może nim być bransoletka, na czerwonym rzemyku, która powstała we współpracy Fundacji Rak’n’Roll i firmy Lilou. Środki, które zostaną pozyskane ze sprzedaży bransoletek, zostaną przeznaczone na „uczłowieczenie” poczekalni w przychodniach onkologicznych, które są zwykle szare, zatłoczone i przygnębiające – nazywane bywają poczekalniami śmierci. Pomalowanie poczekalni, wstawienie kolorowych, „optymistycznych” mebli, czy wyposażenie w telewizory i sprzęt Hi-Fi, pozwoli choć odrobinę umilić czas czekającym na wizytę pacjentom oraz odwrócić ich uwagę od bieżącego problemu, z którym tam przychodzą.

Rak’n’rollową bransoletkę można kupić w butiku Lilou w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu, a także za pośrednictwem strony internetowej www.lilou.pl. Cena bransoletki w zależności od wybranego rodzaju to 65 i 80 zł.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek