Przed świętami Bożego Narodzenia fundacja Rak’n’Roll zachęca do wyboru podarunków, które oprócz walorów estetycznych i emocjonalnych niosą za sobą także dodatkową wartość – pomoc innym, czyli do zakupu „prezentów zaangażowanych społecznie”. Do akcji wspólnie z fundacją zachęca także czterech jej ambasadorów: Agnieszka Grochowska, Adam Woronowicz, Magda Mołek i Marcin Dobrociński, którzy wspierają charytatywnie fundację Rak’n’Roll.
Akcja „Prezent społecznie zaangażowany” ma w czasie świątecznego ferworu zwrócić uwagę na potrzeby innych i zachęcić do wyboru produktów, które nie tylko będą idealnym upominkiem dla najbliższych, ale też staną się dodatkowo prezentem dla innych. Może nim być bransoletka, na czerwonym rzemyku, która powstała we współpracy Fundacji Rak’n’Roll i firmy Lilou. Środki, które zostaną pozyskane ze sprzedaży bransoletek, zostaną przeznaczone na „uczłowieczenie” poczekalni w przychodniach onkologicznych, które są zwykle szare, zatłoczone i przygnębiające – nazywane bywają poczekalniami śmierci. Pomalowanie poczekalni, wstawienie kolorowych, „optymistycznych” mebli, czy wyposażenie w telewizory i sprzęt Hi-Fi, pozwoli choć odrobinę umilić czas czekającym na wizytę pacjentom oraz odwrócić ich uwagę od bieżącego problemu, z którym tam przychodzą.
Rak’n’rollową bransoletkę można kupić w butiku Lilou w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu, a także za pośrednictwem strony internetowej www.lilou.pl. Cena bransoletki w zależności od wybranego rodzaju to 65 i 80 zł.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
01.07.2022
Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
23.05.2022
Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja