logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  25.06.2012

Raka prostaty nie trzeba się wstydzić – spotkania „Męska Sprawa”



28 czerwca (czwartek) o godz. 16:30  w Klinice Nowotworów Układu Moczowego w Centrum Onkologii przy ul. Roentgena 5 w Warszawie oraz 3 lipca (wtorek) o godz. 18:00 w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CEPELEK przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie, w ramach trzeciej edycji kampanii „Męska Sprawa” odbędą się spotkanie edukacyjne na temat raka prostaty.

W ubiegłych latach w spotkaniach kampanii „Męska Sprawa” uczestniczyło łącznie ok. 2800 osób. Wzorem poprzednich lat, pacjenci chorzy na raka stercza (prostaty), osoby zagrożone zachorowaniem oraz ich najbliżsi będą mieli możliwość uczestnictwa w spotkaniach edukacyjnych. Dodatkowo będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad specjalisty dotyczących profilaktyki, objawów i leczenia raka gruczołu krokowego oraz konsultacji z pielęgniarkami, które mają wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami urologicznymi. 

Rak prostaty nadal zaliczany jest do jednego z najczęściej diagnozowanych nowotworów wśród mężczyzn. Aktualnie rocznie zachorowuje na niego ponad 9 tys.Polaków. Spotkania są okazją do pogłębienia wiedzy nt. choroby, konieczności wykonywania badań profilaktycznych, przeciwdziałania odległym skutkom schorzenia oraz do poznania innych osób zmagających się z chorobą i wymiany doświadczeń.

Informacje na temat spotkań edukacyjnych można znaleźć na plakatach informacyjnych w ośrodkach edukacyjnych przy poradniach urologicznych, a także na stronie internetowej www.gladiator-prostata.pl w zakładce „Kampania Męska Sprawa”.

W kampanii podkreśla się umiejętne stworzenie relacji pomiędzy wszystkimi osobami zaangażowanymi na każdym etapie leczenia.

Kampanię „Męska Sprawa” wspiera Krzysztof Krauze, reżyser, który na raka gruczołu krokowego (prostaty) choruje od 6 lat. Osobiste doświadczenie z przebiegu leczenia tej choroby pozwala mu dzielić się zdobytą wiedzą. Aktor stworzył nawet swój antyrakowy dekalog ze wskazówkami dla chorych i ich rodzin.

Opiekę merytoryczną nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Urologiczne. Partnerem kampanii jest Stowarzyszenie Pacjentów z Chorobami Prostaty, Nerek, Pęcherza i Jąder im. prof. T. Koszarowskiego „Gladiator”. Sponsorem kampanii jest firma AstraZeneca Pharma Poland.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek