Raka prostaty nie trzeba się wstydzić – spotkania „Męska Sprawa”
28 czerwca (czwartek) o godz. 16:30 w Klinice Nowotworów Układu Moczowego w Centrum Onkologii przy ul. Roentgena 5 w Warszawie oraz 3 lipca (wtorek) o godz. 18:00 w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CEPELEK przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie, w ramach trzeciej edycji kampanii „Męska Sprawa” odbędą się spotkanie edukacyjne na temat raka prostaty.
W ubiegłych latach w spotkaniach kampanii „Męska Sprawa” uczestniczyło łącznie ok. 2800 osób. Wzorem poprzednich lat, pacjenci chorzy na raka stercza (prostaty), osoby zagrożone zachorowaniem oraz ich najbliżsi będą mieli możliwość uczestnictwa w spotkaniach edukacyjnych. Dodatkowo będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad specjalisty dotyczących profilaktyki, objawów i leczenia raka gruczołu krokowego oraz konsultacji z pielęgniarkami, które mają wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami urologicznymi.
Rak prostaty nadal zaliczany jest do jednego z najczęściej diagnozowanych nowotworów wśród mężczyzn. Aktualnie rocznie zachorowuje na niego ponad 9 tys.Polaków. Spotkania są okazją do pogłębienia wiedzy nt. choroby, konieczności wykonywania badań profilaktycznych, przeciwdziałania odległym skutkom schorzenia oraz do poznania innych osób zmagających się z chorobą i wymiany doświadczeń.
Informacje na temat spotkań edukacyjnych można znaleźć na plakatach informacyjnych w ośrodkach edukacyjnych przy poradniach urologicznych, a także na stronie internetowej www.gladiator-prostata.pl w zakładce „Kampania Męska Sprawa”.
W kampanii podkreśla się umiejętne stworzenie relacji pomiędzy wszystkimi osobami zaangażowanymi na każdym etapie leczenia.
Kampanię „Męska Sprawa” wspiera Krzysztof Krauze, reżyser, który na raka gruczołu krokowego (prostaty) choruje od 6 lat. Osobiste doświadczenie z przebiegu leczenia tej choroby pozwala mu dzielić się zdobytą wiedzą. Aktor stworzył nawet swój antyrakowy dekalog ze wskazówkami dla chorych i ich rodzin.
Opiekę merytoryczną nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Urologiczne. Partnerem kampanii jest Stowarzyszenie Pacjentów z Chorobami Prostaty, Nerek, Pęcherza i Jąder im. prof. T. Koszarowskiego „Gladiator”. Sponsorem kampanii jest firma AstraZeneca Pharma Poland.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy