logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Rak wcale nie jest fajny
04.09.2008
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Pomoc społeczna

Rak wcale nie jest fajny

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Rak jako irytujący półgłówek? Stand Up to Cancer (SU2C) to inicjatywa amerykańskiej Fundacji Przemysłu Rozrywkowego (Entertainment Industry Foundation), której celem jest przyspieszenie rozwoju badań nad rakiem i udostępnienia terapii pacjentom. Zamiarem założycieli Fundacji było wykorzystanie potencjału świata rozrywki do kształtowania świadomości związanej z problemami zdrowotnymi, edukacyjnymi oraz społecznymi.

Punkt kulminacyjny kampanii będzie miał miejsce 5 września – w tym dniu na antenie telewizji można będzie zobaczyć największe gwiazdy filmu i telewizji nakłaniające do wsparcia finansowego walki a rakiem. Wydarzenie emitować będą trzy niekomercyjne stacje telewizyjne: ABC, CBS oraz NBC. Organizatorzy liczą na zbiórkę milionów dolarów na walkę z rakiem.

Elementami kampanii, które zapowiadają wydarzenie 5.września, są dwa filmy: Rak przerywa twoje życie (Cancer Interrupts your Life), w którym zagrał Henry Winkler oraz Rak nie jest fajny (Cancer Isn’t Cool) w którym wystąpił Jack McBrayer.

Wątpliwości budzić mogą hasła filmów – banalne i nieskierowane do motywacji odbiorców.

Strona kampanii: www.su2c.standup2cancer.org
M. Pietrzak



Nazwa kampanii:
Stand Up to Cancer (Postaw się rakowi)
Czas:
2008.8.1 - 2008.9.5
Nadawca:
Entertainment Industry Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Entertainment Industry Foundation
Adresaci:
Społeczeństwo amerykańskie
Hasło kampani:
Stand Up to Cancer; Cancer Interrupts your Life; Cancer Isn’t Cool





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek