„Zepsuj humor bandycie” to kampania dotycząca prewencji kryminalnej. Bohaterem reklam jest pies Komisarz Burkiewicz, który udziela rad mówiących o tym jak zwiększyć swoje własne bezpieczeństwo. Komunikaty zostały sformułowane w postaci prostych rymowanek: „Zamek atestowany – złodziej załamany”, „Nie ma sąsiada Twego – bacz na mieszkanie Jego”.
Ciekawostką towarzyszącą realizacji kampanii jest wynik badania odbioru społecznego przekazu oraz nadawców kampanii, którymi byli Fundacja Komunikacji Społecznej, Komenda Główna Policji oraz TUiR Warta. Badanym prezentowano różne zestawienia logotypów nadawców. Okazało się, że występowanie każdego z logotypów pojedynczo lub brak jednego z nich było postrzegane jako niepełne. Najlepiej odbierany był przekaz, w którym występowały trzy logotypy jednocześnie obok siebie. W ten sposób uzyskiwano "pakiet nadawców", w którym logo policji gwarantowało uczciwość i kompetencję, logo fundacji nadawało społeczny charakter reklamie, a logo towarzystwa ubezpieczeniowego rozwiewało wątpliwości odnośnie źródeł finansowania kampanii.
M. Pietrzak
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów