logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rady psa Komisarza
16.07.2001
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rady psa Komisarza



„Zepsuj humor bandycie” to kampania dotycząca prewencji kryminalnej. Bohaterem reklam jest pies Komisarz Burkiewicz, który udziela rad mówiących o tym jak zwiększyć swoje własne bezpieczeństwo. Komunikaty zostały sformułowane w postaci prostych rymowanek: „Zamek atestowany – złodziej załamany”, „Nie ma sąsiada Twego – bacz na mieszkanie Jego”.

Ciekawostką towarzyszącą realizacji kampanii jest wynik badania odbioru społecznego przekazu oraz nadawców kampanii, którymi byli Fundacja Komunikacji Społecznej, Komenda Główna Policji oraz TUiR Warta. Badanym prezentowano różne zestawienia logotypów nadawców. Okazało się, że występowanie każdego z logotypów pojedynczo lub brak jednego z nich było postrzegane jako niepełne. Najlepiej odbierany był przekaz, w którym występowały trzy logotypy jednocześnie obok siebie. W ten sposób uzyskiwano "pakiet nadawców", w którym logo policji gwarantowało uczciwość i kompetencję, logo fundacji nadawało społeczny charakter reklamie, a logo towarzystwa ubezpieczeniowego rozwiewało wątpliwości odnośnie źródeł finansowania kampanii.
M. Pietrzak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek