„Zepsuj humor bandycie” to kampania dotycząca prewencji kryminalnej. Bohaterem reklam jest pies Komisarz Burkiewicz, który udziela rad mówiących o tym jak zwiększyć swoje własne bezpieczeństwo. Komunikaty zostały sformułowane w postaci prostych rymowanek: „Zamek atestowany – złodziej załamany”, „Nie ma sąsiada Twego – bacz na mieszkanie Jego”.
Ciekawostką towarzyszącą realizacji kampanii jest wynik badania odbioru społecznego przekazu oraz nadawców kampanii, którymi byli Fundacja Komunikacji Społecznej, Komenda Główna Policji oraz TUiR Warta. Badanym prezentowano różne zestawienia logotypów nadawców. Okazało się, że występowanie każdego z logotypów pojedynczo lub brak jednego z nich było postrzegane jako niepełne. Najlepiej odbierany był przekaz, w którym występowały trzy logotypy jednocześnie obok siebie. W ten sposób uzyskiwano "pakiet nadawców", w którym logo policji gwarantowało uczciwość i kompetencję, logo fundacji nadawało społeczny charakter reklamie, a logo towarzystwa ubezpieczeniowego rozwiewało wątpliwości odnośnie źródeł finansowania kampanii.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi