„Zepsuj humor bandycie” to kampania dotycząca prewencji kryminalnej. Bohaterem reklam jest pies Komisarz Burkiewicz, który udziela rad mówiących o tym jak zwiększyć swoje własne bezpieczeństwo. Komunikaty zostały sformułowane w postaci prostych rymowanek: „Zamek atestowany – złodziej załamany”, „Nie ma sąsiada Twego – bacz na mieszkanie Jego”.
Ciekawostką towarzyszącą realizacji kampanii jest wynik badania odbioru społecznego przekazu oraz nadawców kampanii, którymi byli Fundacja Komunikacji Społecznej, Komenda Główna Policji oraz TUiR Warta. Badanym prezentowano różne zestawienia logotypów nadawców. Okazało się, że występowanie każdego z logotypów pojedynczo lub brak jednego z nich było postrzegane jako niepełne. Najlepiej odbierany był przekaz, w którym występowały trzy logotypy jednocześnie obok siebie. W ten sposób uzyskiwano "pakiet nadawców", w którym logo policji gwarantowało uczciwość i kompetencję, logo fundacji nadawało społeczny charakter reklamie, a logo towarzystwa ubezpieczeniowego rozwiewało wątpliwości odnośnie źródeł finansowania kampanii.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja