logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Radisson Blu Kraków sponsorem koncertu „Gramy z Fantazją”
22.07.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Radisson Blu Kraków sponsorem koncertu „Gramy z Fantazją”



Rozpoczęłą się 4. edycja charytatywnej trasy koncertowej „Gramy z Fantazją”, a Hotel Radisson Blu w Krakowie wraz z Metro Group Asset Managment i fundacją „Dziecięca fantazja” postanowili zorganizować koncert podczas którego będą zbierane pieniądze dla nieuleczalnie chorych dzieci.

– Nasza firma regularnie pomaga organizacjom charytatywnym, ale szczególnie cieszymy się kiedy możemy wywołać uśmiech na twarzach dzieciaków. Od czterech lat organizacja spełnia marzenia ciężko chorych podopiecznych, do tej pory obdarowała prawie 350 rodzin. W tym roku bawimy się na rzecz kolejnych dwustu dzieci którym zamierzamy spełnić skryte marzenia i pomóc w realizowaniu pasji na które nie mają pieniędzy. Hotel Radisson Blu od wielu lat opiekuje się lokalnym domem dziecka im. Jana Brzechwy więc zaangażowanie w lipcowy koncert jest dla nas oczywistym wyborem – mówi Monika Natkowska, Responsible Business Coordinator w krakowskim hotelu Radisson Blu Kraków.

W trakcie koncertu prowadzonego przez ambasadorkę fundacji Agatę Młynarską, zagra zespół Enej laureat programu „Must be the music”. Koncert organizowany przez Radisson Blu Kraków i fundację, jest częścią trasy po całej Polsce w największych miastach. Na tegorocznym krakowskim koncercie zbierane będą pieniądze dla 21 dzieci w wieku od 5 do 18 lat na m.in. adapter dla Piotrka chorego na raka kości, którego pasją jest tworzenie muzyki, skok spadochronowy dla Inez, która zmaga się ze złośliwym nowotworem oraz na lornetkę dla chorego na białaczkę Piotrka.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek