logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Japonia, Ekologia i środowisko
   ──────  08.03.2013

Radioaktywne zwierzęta



W symbol ostrzegający przed substancjami promieniotwórczymi wpisano głowy kotów i psów. Znak radioaktywności jest jednym ze znaków rozpoznawalnych na całym świecie, niezależnie od różnic językowych czy kulturowych.

Nadawcy kampanii zwracają uwagę na problem zwierząt pozostałych bez domu i właścicieli z powodu wycieku promieniowania, do jakiego doszło w wyniku trzęsienia ziemi u wybrzeży Honsiu i które spowodowało serię wypadków jądrowych w elektrowni atomowej Fukushima I. Plakaty reklamowe są bardzo proste ze względu na wykorzystane środki i zarazem śmiałe choćby przez fakt wykorzystanej symboliki. Autorzy posłużyli się jedynie dwoma kolorami: żółtym i czarnym.

Celem kampanii, którą zrealizowała agencja Grey Group z Tokyo na zlecenie SORA Fukushima Dogs & Cat Rescue (SORA Fukushima Ratunek dla Psów i Kotów) jest uzyskanie wsparcia w postaci bezinteresownej pomocy wolontariuszy oraz pozyskanie środków finansowych niezbędnych do prowadzenia działalności tej organizacji.

Kornelia Machura


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
SORA
Czas:
2013.1.1 - 2013.1.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Japonia
Nadawca:
SORA Fukushima Dogs & Cat Rescue
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Grey Group (Tokyo)
Adresaci:
Mieszkańcy regionu Fukushima
Hasło kampani:
People are voluntarily trying to save the animals in Fukushima areas affected by radiation, but they have been in a struggle to fully maintain their activities due to a lack of manpower and donations (Ludzie bezinteresownie starają się ochronić zwierzęta w rejonie Fukushima, który został dotknięty promieniowaniem radioaktywnym, ale muszą walczyć o utrzymanie swojej działalności z powodu braku rąk do pracy i datków)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek