W symbol ostrzegający przed substancjami promieniotwórczymi wpisano głowy kotów i psów. Znak radioaktywności jest jednym ze znaków rozpoznawalnych na całym świecie, niezależnie od różnic językowych czy kulturowych.
Nadawcy kampanii zwracają uwagę na problem zwierząt pozostałych bez domu i właścicieli z powodu wycieku promieniowania, do jakiego doszło w wyniku trzęsienia ziemi u wybrzeży Honsiu i które spowodowało serię wypadków jądrowych w elektrowni atomowej Fukushima I. Plakaty reklamowe są bardzo proste ze względu na wykorzystane środki i zarazem śmiałe choćby przez fakt wykorzystanej symboliki. Autorzy posłużyli się jedynie dwoma kolorami: żółtym i czarnym.
Celem kampanii, którą zrealizowała agencja Grey Group z Tokyo na zlecenie SORA Fukushima Dogs & Cat Rescue (SORA Fukushima Ratunek dla Psów i Kotów) jest uzyskanie wsparcia w postaci bezinteresownej pomocy wolontariuszy oraz pozyskanie środków finansowych niezbędnych do prowadzenia działalności tej organizacji.
Kornelia Machura
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!