logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Raczej tamte klimaciki
01.11.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Raczej tamte klimaciki

Your browser does not support the video tag.


"Może i tam topnieją te lodowce, i te foki i niedźwiedzie są biedne, ale mnie to nie dotyczy – ja żyję w Polsce i mam swoje problemy" – mówi jedna z bohaterek spotu "Ignoranci" promującego kampanię Greenpeace „Ty decydujesz”, którą zainaugurowano pod koniec października. Ekolodzy poprzez tę akcję wzywają polityków do działań na rzecz ochrony klimatu i redukcji emisji gazów cieplarnianych oraz wszystkich do podpisanie apelu na rzecz nowego globalnego porozumienia klimatycznego na stronie www.tydecydujesz.org.

– Stworzyliśmy dynamiczną platformę internetową, dzięki której każdy może poprzeć apel skierowany bezpośrednio do polityków. Mamy nadzieję, że społeczność polskich internautów entuzjastycznie zareaguje na nasz projekt i jeszcze przed zbliżającym się Szczytem Klimatycznym w Kopenhadze uda nam się zebrać 100 tysięcy podpisów.– mówi Dominik Zgódka, koordynator projektu Greenpeace „Ty decydujesz”.

W grudniu tego roku światowi przywódcy spotkają się w Kopenhadze na Szczycie Klimatycznym. Celem szczytu jest wynegocjowanie nowego traktatu klimatycznego, który zastąpiłby wygasający w 2012 roku protokół z Kioto.

– Faktów nie da się zmienić, ale decyzje polityczne tak. To właśnie politycy mogą podjąć wiążące zobowiązania, które spowolnią wzrost średniej globalnej temperatury. Jeśli podniesie się ona o więcej niż 2 stopnie Celsjusza, czekają nas katastrofalne zmiany klimatu, której skutki odczujemy na własnej skórze w każdym zakątku naszej planety. Z powodu zmian klimatu ginie na świecie 300 tysięcy osób rocznie. Dlatego tak ważne jest by na Szczycie Klimatycznym w Kopenhadze zostało podpisane nowe ambitne porozumienie klimatyczne – mówi Katarzyna Guzek, rzeczniczka prasowa kampanii Greenpeace "Klimat i Energia".

Kampania odbywa się w internecie – głównie w serwisach społecznościowych.

Serwis internetowy kampanii wykonała agencja Ogilvy Interactive, a spot reklamowy zrealizowała agencja Tofi Porductions.



Nazwa kampanii:
Ty decydujesz
Czas:
2009.10.27 - 2009.11.30
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Internet
Wykonawca:
Tofi Porductions, Ogilvy Interactive
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Zmiany klimatu dotyczą nas wszystkich





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek